כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיז"מ מחדשת את פעילות

המיפגשים יתקיימו במתכונת מיוחדת

מיז"מ מחדשת את פעילותו עם מפגשי הזום בימים אלו ושוקד על מתכונת חדשה למפגשי מיז"מ ומעטפת חדשה המותאמת למצב הנוכחי .
מיזמ הוקם לפני כ 7 שנים ע"י חבר מועצת העיר איציק אבשלומוב שהרעיון שעמד לנגד עיני זה לעזור לבעלי העסקים בעיר. איציק יצר פלטפורמה שבה אנשי עסקים עוזרים זה לזה , כאשר נוצר צורך להרחבתה במהלך השנים והפכה לסיוע לכל בעל עסק בכל תחום שבו הוא זקוק לסיוע ע"י בעלי העסקים עצמם (נתינה וקבלה).
בעבר מיז"מ בשיתוף עיריית ראשון לציון יצרה כנסים גדולים לכל בעלי העסקים בעיר עם תכנים עיסקיים מותאמים לצרכים של כל בעלי העסקים, יצרה ארועים חברתיים גדולים לבעלי עסקים בעיר ללא עלות, העניקה מענה וסיוע לבעלי עסקים במצוקה כולל אנשי מקצוע ספציפיים לצריכהם ופלטפורמה שיווקית לבעלי עסקים ברשתות החברתיות ועוד.
בעקבות פניות בעלי עסקים רבים לאור המצב שמבקשים את עזרה במגוון נושאים הוחלט על חידוש הפעילות- מפגשי זום מיוחדים שפתוחים ללא עלות לבעלי עסקים, הרצאות משובחות בנושאים עיסקיים מגוונים להתפתחות אישית ועסקית, עזרה בחשיבה עיסקית, הפניית לקוחות אחד לשני ובעיקר, סיעור מוחות וסיוע הדדי אחד לשני.
איציק אבשלומוב, המשנה לראש העיר ומחזיק התיק לקידום עסקים בעיר מספר למה הרגיש צורך לפתוח את הפרוייקט של מיז"מ: פעמים רבות היו לי התלבטויות עסקיות, חששות ולפעמים גם מתחים ולחציםוכבעל עסק אתה חייב להיות נחוש וחדור מוטיבציה. לפיכך בשל הניסיון שצברתי,החלטתי לעשות מעשה ולהקים בית חם לעסקים המורכב מבעלי עסקים מכל הקשת העסקית ולחבר את כולם ביחד לצורך תמיכה כוללת ומינוף אישי של כל חבר בקבוצה.הם על ידי צוותי חשיבה למען בעל עסק הזקוק ליעוץ והן הפיכת בעלי העסקים לבולטים ומוכרים יותר .הרעיון הצליח ומיזמ הפך שם דברבכוונתי כרגע לסייע גם לעבור את התקופה החריגה אותה אנו עוברים.
ולהכין את כולנו לשלב הבא ביום שאחרי וכמובן כל שנותר לאחל לכולנו לעבור את הקורונה בשלום.
ליטל אסיף, מנהלת מיז"מ מספרת: אני הצטרפתי למיז"מ מתוך רצון לעזור לבעלי העסקים הקטנים שנמצאים כל הזמן בקשיים קיומיים. כבעלת עסק קטן רכשתי מיומנויות ששירתו אותי ובעד בי הצורך לעזור לבעלי עסקים שלא צלחו לעשות זאת… הדבר הכי נפלא בעיניי שאני רואה או שומעת בעל עסק מאושר וכאילו מקבל החייאה וחוזר לנשום …אני מדברת עם הרבה בעלי עסקים שעבורם אנחנו גלגל ההצלה שלהם. בהמשך נפתח סדנאות בנושאים עיסקיים נוספים תוך סיוע מקצועי נרחב לבעלי עסקים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem