כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מים חומים" בברז – למה זה קורה? ומה אפשר לעשות?

צפו בסרטון ובתשובות של תאגיד מי שיקמה

מים חומים" בברז – למה זה קורה? ומה אפשר לעשות? אלו התשובות של תאגיד מי שקמה

תופעת המים החומים יכולה להתרחש מכמה סיבות:
כאשר הצנרת ישנה ורקובה, אזי יתכן שעם פתיחת הברז, יצאו מים חומים בשל הצנרת המתפוררת.

כמו כן, במשך השנים האחרונות מרבית המים הנצרכים במדינת ישראל ובכלל זה בארבעת רשויות התאגיד, הם מים מותפלים בתמהילים כאלו ואחרים.
תופעת המים האדומים/ צהובים הנה תופעה ידועה, אשר מתרחשת כאשר מתבצע שינוי בהרכב המים, יחד עם זאת התופעה באה לידי ביטוי אך ורק כאשר מדובר בצנרת מתכתית ישנה שהציפויים הפנימיים שלה נפגעו כבר במשך השנים והעובדה היא שהתופעה הזו הינה נקודתית ולא גורפת בכל העיר ובכל הבתים.
זה יכול לקרות בימים הראשונים לאחר שינוי התמהיל, כאשר אתם נתקלים בתופעה זו יש לתת למים לזרום עד אשר המים אשר עמדו בצנרת הביתית נשטפים ונכנסים מים חדשים מהצנרת העירונית.

תושב אשר נתקל בתופעה וחושש מוזמן לפתוח קריאה במוקד והתאגיד ומפקח מטעם התאגדי יגיע לבדוק את התלונה, לצורך הבדיקה המפקח לוקח דגימת מים מההידראנט הקרוב ואו מלפני המד הראשי ובודק את עכירות המים. ברוב המוחלט של התלונות, עולה כי המכשירים מראים שהמים באיכות מעולה. במקרה זה, המסקנה היא שהצנרת הפרטית של הבניין היא חלודה ושיש לנקות ואו להחליפה בצנרת חדשה.

הן חברת מקורות והן התאגיד בודקים באופן רציף את איכות המים המסופקים ברשת העירונית בכדי לוודא עמידה בהנחיות משרד הבריאות ואיכות המים המסופקים אכן תקינים ועומדים בכל הפרמטרים ואיכות המים ברחבי התאגיד היא מעולה. התאגיד מבצע בהנחיית משרד הבריאות דיגומי מים ברחבי הערים בצורה שגרתית ועל פי תכנית מסודרת ובמהלכן, אנחנו מגלים אם יש בעיות איכות מים בצנרת העירונית.
לתשומת ליבכם התושבים אחראים על הצנרת הפרטית מהמד הראשי ועד הברז בבית!


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem