כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מינוי יוקרתי לרז קינסטליך

שר הפנים מינה את ראש העירייה לנציג השלטון המקומי בוועדה המחוזית

שר הפנים מינה את ראש העירייה לנציג השלטון המקומי בוועדה המחוזית

מדובר בהבעת אמון של משרד הפנים בראש העירייה * קינסטליך, המשמש גם כמ"מ יו"ר השלטון המקומי, אמר: "כבוד גדול עבורי ואני מבטיח לעשות כל מאמץ למנף את השפעתי לטובת תושבי המרכז ובהם תושבי העיר"

שר הפנים, אריה דרעי, מינה את ראש העירייה, רז קינסטליך, לנציג השלטון המקומי בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. קינסטליך יהיה אחד מ-17 חברי הועדה הדנים בתוכניות שטח, התנגדויות שמוגשות, תכניות ניקוז וביוב, שילוט ועוד.

מחוז מרכז מהווה חלק משמעותי ממטרופולין תל אביב בטבעת השנייה והשלישית. למחוז עתודות קרקע חשובות למגורים, תעשייה, מסחר וחקלאות. המחוז מהווה צומת משמעותית למעבר תשתיות לאומיות ומתאפיין במגוון רחב של צורות יישוב, מרקמי בניה ותבניות נוף.

ראש העירייה, רז קינסטליך, המשמש גם כיו"ר השלטון המקומי, אמר: "אני מודה לשר הפנים על האמון, זה כבוד גדול עבורי ואני מבטיח לעשות כל מאמץ למנף את השפעתי לטובת תושבי המרכז ובהם תושבי העיר".


מדינת ישראל מחולקת לשישה מחוזות. מחוז מרכז חולש על שטח מגדרה ועד חדרה ובו 244 יישובים, מלבד ערי גוש דן השייכות למחוז תל אביב.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem