כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיקאל בוזגלו-טור אישי

על הקורונה הכלכלית והטרגדיה ברחוב סוקולוב

מאמש(רביעי) קיבלתי עדכונים על האירוע שהתרחש בסוקולוב בחולון, כמובן שהחלטתי לא לשתף את הסרטונים הללו בניגוד לפורומים אחרים שפירסמו חרף שמדובר על המרחב הציבורי אך יחד עם זאת כולנו ערבים זה לזה. אני רוצה לעשות הפרדה ולומר את חוות דעתי האישית על הסיטואציה. ראשית אני לא הייתי שם ולבטח אני לא שופט לא חוקר, אני תושב העיר ובנוסף חבר מועצת העיר מהאופוזיציה. אני עצמאי ואני חי את השטח. תקופת הקורונה פגעה אנושות בקרב בעלי העסקים, על אחת כמה וכמה על בעלי העסקים בסוקולוב. אני רוצה שתבינו עובד מדינה מקבל את שכרו כמו שעון שוויצרי כל תחילת חודש, כן מחלה לא מחלה, חופשה לא חופשה, כן קפסולה לא קפסולה (סוג של ביטחון כלכלי). עצמאי שהמדינה סוגרת אותו מתוקף הקורונה מוצא עצמו לפתע ללא פרנסה, העסק סגור, סחורה שהוזמנה לא נמכרת, תשלומים לספקים, ארנונה, חשמל, מים, ביטוחים , אגרת שילוט טלח ועוד מיליון הוצאות מסביב ששכיר לא יודע מה זה בכלל, כמעט שנה שהמשק סגור העסקים הקטנים והבינוניים נחנקים וקורסים תחת העומס, אף פקיד מדינה לא חווה מחסור או אי קבלת שכר לחשבון הבנק שלו בניגוד אלינו העצמאים שאנו נאלצנו להמציא עצמנו מחדש. לא בכדי אמר ראש עיריית תל אביב מאיד דיזנגוף ז"ל ""לא הבתים, הרחובות והבניינים מהווים עיר כי אם תכונות תושביה, הלשון, האהבה לעבודה וליצירה, השוויון, החופש, אמונה בכוחות עצמנו והרצון לחיות חיים של כבוד ושל עמידה בזכות עצמנו."
כן יש לנו עובדי עירייה מעולים שנותנים את נשמתם ואת המירב שלהם עבור התושבים ! כן יש לנו מפקחים מעולים שדואגים לשמור על הסדר הציבורי, אל תתבלבלו לא הם הכתובת. אני לא יודע מה אחרים עושים אני יודע מה אני הייתי עושה לו הייתי ראש העירייה. מכנס את כלל המחלקות הרלונטיות (ארנונה, גבייה, שילוט, מפקד מרחב אילון ומנהל הפיקוח העירוני) אני יושב איתם בחדר ומסביר להם שהאזרחים בעירי הולכים להכנס לתקופה לא פשוטה וזו בלשון עדינה, עלינו להיות קשובים לזעקתם של התושבים ולמצוקות שלהם. גם באם יש חובות בעירייה, להקפיא הכל עד שנחזור לשגרה, חל איסור מוחלט לבצעה אכיפה כזו או אחרת בגין הוצאת סחורה לבחוץ לפי כללים שינתנו לבעלי העסקים, שיחה שבועית עם בעלי העסקים בחולון ויחד איתם מקשיב לבעיותהם ורואה כיצד אנו בתור עירייה נמצאים שם עבורם בתקופה הקשה הזו. לחבק לעטוף ללוות להיות קשוב ולהיות אוהב אדם. אדם לא מגיע למצב כזה כי בא לו, אדם מגיע למצב כזה כי הוא זועק את הכאב את האטימות של מערכת בירוקרטית חסרת רסן במקרים מסוימים, שוב אני מזכיר עולמנו העצמאיים הוא מורכב הרבה יותר מפקיד. לגבי מה שפורסם בדהמרקר את האמת לא בדקתי את אמיתות הכתבה
אך באם מה שכתוב בכתבה נכון שלפי דברי העירייה זה בוצע כמשהו מתוכנן ושוב הכל לכאורה אז יש כאן בעיה כפי שאמרתי זמן רב שמזמן צריך לפרק את יחידת הדוברות של עיריית חולון ולחשב מסלול מחדש.
לצערי אינני יודע האם כבוד ראש העירייה מר ששון יודע מה זה "חישוב מסלול מחדש" לקוח מתוך וויז לפי הבנתי בלשכת ראש העירייה בשנת 2021 אין אפילו מסך תצוגה שמראה מה קורה בעיר בזמן אמת ושלא נדבר על מחשב לכן אינני מופתע.
מאחל רפואה שלמה לבעל העסק ופרנסה בשפע.
אני רוצה לשבח את השוטר אבי סמרא שניתן לראות את הנחישות הזיהוי המהיר והצלתו של בעל העסק ועל כך שאפו לשוטרים שעושים עבודת קודש. אני רוצה שתבינו שיש לנו מפקחים בעירייה מעולים שעושים את עבודתם יחד עם זאת הם פועלים על פי הנחיות אכיפה שעלהם לבצעה ועדין אני אומר שיש דרך כיצד לעשות את הדברים , בסופו של יום הכל זה גישה ואהבת האדם. לו הדרג הפיקודי היו קשובים יותר לציבור לו היו חושבים מחוץ לקופסה לבטח לא היינו רואים תמונות כאלו.
אך אין מה לעשות זו האג'נדה שיש היום לצערי הרב.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem