כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מי ישמור על ילדי הגנים בחולון?

מדוע שונתה אבטחת ילדי הגנים בחולון?

הורים רבים הגרים בסמוך למתחם הגנים ברחוב ביאליק זועמים מכיוון שלטענתם בעיריית חולון מעוניינים להוריד את עמדת השמירה הסמוכה לגנים.


ההורים טוענים שבשדרת הגנים ברחוב ביאליק 123-125 בחולון,ישנם 4 גני עירייה טרום טרום חובה עד חובה.בשנים האחרונות הייתה עמדת שמירה קיימת עם שומר/ת שנמצאים מיום ראשון עד יום שישי כולל.

בתור הורים  לילדים בגנים הללו , הגיע אלינו ידיעה שחברת השמירה הפסידה במכרז וחברת שמירה אחרת ניצחה והוחלט לבטל את עמדת השמירה לחלוטין.
דבר זה מקומם ולא מתקבל על הדעת מאחר ובבניין צמוד לגנים בביאליק 121 ישנו פדופיל הלום קרב שכבר היה בכמה מעצרים על ידי המשטרה בגלל שעמד מחוץ לגן עם יד בתוך המכנסיים וצפה בילדים היוצאים מהגנים ואנחנו ההורים לא מוכנים לפתוח את שנת הלימודים אם עמדת השמירה לא תישאר במקומה ולא ייתכן שעקב תקציב, חיי ילדינו יהיו בסכנה ממשית.

מה גם שהעובדה שיש שומר/ת הועילה רבות גם במקרים אחרים כמו פעם אחת נתנו את ילד של אחת האמהות לסבא אחר והשומר שם לב ועצר בזמן.
קרה מקרה שעוד מישהו בא לקחת ילד מהגן בטענה שההורים כאילו טסו ואמרו לו לקחת והשומר התקשר למשטרה.
ילדים שיצאו מהגן בלי שישימו לב והשומרת קלטה.
הרבה פעמים השומרת או השומר הקודם הצליחו להציל את ילדי בית הספר שחוצים את הכביש מדריסה.
חייב שומר!!!!

אנו במערכת כתבנו אודות הפדופיל הגר בסמוך לגן בעבר הפדופיל המדובר שכתבנו אודות מעלליו נעצר שוחרר על ידי בית המשפט ושוב נעצר וההורים אז התריעו עד שלא יקרה אסון אף אחד לא יתעורר .


לטענת חברת המועצה מטעם סיעת "צעירים" וחברת ועדת החינוך, אלינור מטלון, אשר מסייעת בטיפול בנושא אל מול גורמי העירייה מדובר במחדל של ממש. "תחושת הביטחון של תושבי העיר ירודה מלכתכילה. כעת ראש העיר מעמיד את ילדי אשכול הגנים בסכנה גדולה עוד יותר. פדופיל, המוכר למשטרה, כבר נתפס מספר פעמים בעת מעשים מגונים מחוץ לגדרות בית הספר, בהיעדר שמירה ראויה, אנו בעצם פותחים דלת לגורמים אשר מהווים סכנה לילדינו. היכן תחושת האחריות האישית של ראש העיר? מה קרה למותג המתפורר "עיר הילדים"?

לא נשקוט, מוסיפה מטלון, עד שהשמירה תוחזר! שנת הלימודים לא תפתח כסדרה כל עוד הנושא לא יטופל! ילדינו אינם הפקר.

לא מספיק שתושבי העיר משלמים מס נוסף בדמות "אגרת שמירה", אליה התנגדנו בסיעה בעבר וממשיכים להתנגד מדי שנה, עכשיו עוד מקצצים בכוח אדם אשר אמון על ביטחון ילידנו? זה פשוט שערוריה.

תגובת עיריית חולון:

אבטחת מוסדות החינוך במדינת ישראל הינה באחריות משטרת ישראל ולא הרשויות המקומיות.
בחולון פועלים כ-300 גני ילדים עירוניים, שמתוכם רק ב-12 אשכולות גנים מוצבים מאבטחים בכניסה לאשכול וזאת מאחר שעפ"י החלטת משטרת ישראל, רק בגני ילדים, שבהם מעל למאה ילדים (כמו באשכולות גנים) ואשר אבטחתם מומנה בעבר על ידי הסוכנות היהודית, יוצב מאבטח. ההחלטה גם קובעת, כי לא תהיה תוספת לתקני מאבטחים לגנים שנפתחו מאז יום ההחלטה, גם אם הם יכללו מעל ל-100 ילדים. קביעה זו יצרה מצב, שמתחמי גנים המונים למעלה מ- 200 ילדים כיום אינם מאובטחים.

לפיכך, החליטה העירייה להעביר מאבטחים משורות גנים עם כניסות נפרדות לכל גן שבהם כ- 100 ילדים, למתחמי גנים של למעלה מ-200 ילדים עם כניסה ראשית אחת על מנת לתת אבטחה לכמות גדולה יותר של ילדים בתקנים הקיימים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem