כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ממה הורעלו החתולים בחולון?

פתרון לחלק מהתעלומה שמעסיקה את תושבי חולון, הגיע מבית דגן

כזכור בשבועות האחרונים התגלו מספר פגרי חתולים, חלקם בקריית בן גוריון וחלקם במרכז העיר. המשטרה התגייסה למשימה ופתחה בחקירה שאת תוצאותיה אנו מפרסמים כאן לראשונה. מבית החולים הוטרנירי בבית דגן, אליו הובאו החתולים שהורעלו ואשר פתח בבדיקה, נמסר: "בשבוע האחרון קיבלנו מספר חתולים אשר הועברו אלינו על ידי המחלקה הווטרינרית של עיריית חולון, לטיפול במחלקת חירום וטיפול נמרץ.
כל החתולים הגיעו עם סימנים קליניים של רעידות, עוויתות, מנטציה לא תקינה, דופק נמוך וטמפרטורה נמוכה. ביצענו לחתולים שטיפות קיבה, בתכולה נמצאה כמות חריגה של גרגירים לבנים. תוכן הקיבה נשלח למכון הווטרינרי לבדיקת טוקסיקולוגיה ונמצא כי מדובר ברעל ״תרדמון״ (אלפא כלורולוז), אשר נועד להדביר חולדות ע״י דיכוי הפעילות המוחית, וכתוצאה לגרום לבראדיקרדיה והיפותרמיה עד קומה ומוות.

לאחר שטיפת קיבת החתולים, הנ"ל קיבלו טיפול אינטנסיבי בנוזלים לוריד, אטרופין להעלאת קצב הלב וחימום. כעבור יומיים-שלושה, כמעט כל החתולים שוחררו בחזרה להמשך טיפול אצל הווטרינרים של עיריית חולון. לצערנו, שני חתולים ככל הנראה אכלו כמות רבה מהרעל ולא שרדו.
פיזור רעל ברחבי העיר הוא בלתי חוקי. לא ברור כרגע אם מדובר באדם שרצה להדביר חולדות או שהייתה לו כוונת זדון כלפי חתולי רחוב. הנושא הועבר לטיפול המשטרה ונפתחה חקירה בנושא.

***אנו מזכירים, אם ראיתם חתול רחוב או כלב משוטט, פצועים או חולים, אשר זקוקים לעזרה, יש להתקשר למוקד העירוני של מקום מגורכם, ופקח יגיע לאסוף את החתול/כלב אל הוטרינר העירוני. לעיתים במקרים קשים, החיות מועברות אלינו ע״י הוטרינר העירוני לטיפול במחלקת חירום***"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem