כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מניב ראשון חיברה למים בית שנבנה בתקופה העות'מאנית

כמעט 120 שנים לאחר שנבנה – אחד המבנים העתיקים בראשון לציון חובר השבוע למים

מניב ראשון חיברה למים בית שנבנה בתקופה העות'מאנית

לאחר שהבאר הפרטית ששימשה את הבעלים יצאה מכלל שימוש חיברה השבוע חברת המים והביוב העירונית של ראשון לציון את אחד הבתים העתיקים בעיר למים. סאלי לוי, מנכ"לית מניב: "שמחה כי עלה בידינו לסייע לתושב הפונה במהירות האפשרית וללא חסמים בירוקרטים"

כמעט 120 שנים לאחר שנבנה – אחד המבנים העתיקים בראשון לציון חובר השבוע למים, זאת לאחר שהבאר הפרטית ששימשה את בעליו יצאה מכלל שימוש. הבית הממוקם בסמיכות לשטח חקלאי דרומית לכביש 431, נבנה בשנת 1904 בתקופת השלטון העות'מאני בישראל על ידי סבו של הבעלים הנוכחי.
לפני שנים ארוכות נחפרה בשטח הבית באר בעומק של כ -50 מטרים שתוחזקה על ידי המשפחה ובאמצעותה היא שאבה מים. לאחרונה, בשל פגיעה בקווי מתח באזור, יצאה הבאר מכלל פעולה ובעל הבית נותר ללא מים המשמשים אותו לצרכיו האישיים ולהשקיית עצי הפרי בשטחו. לאחר שניסה לתקן את הבאר ללא הצלחה ולאחר שמיכל האגירה שלו עמד להתרוקן, הוא פנה בצר לו לחברת המים והביוב העירונית של ראשון לציון, מניב ראשון בע"מ וביקש לקבל סיוע דחוף בחיבור למים.

הפנייה הלא שגרתית הועברה לסאלי לוי, מנכ"לית החברה, שלאור הנסיבות יוצאות הדופן של המקרה, הנחתה את מחלקת התפעול להעביר לתושב 16 קוב מים באמצעות מיכלית המיועדת למקרי חירום, על מנת שיוכל להעביר את סוף השבוע ואת הימים הבאים. במקביל היא הורתה לחבר אותו למד מים בהליך מזורז בכדי שהיבול הגדל בשטח לא יינזק.

יממה לאחר מכן מנהל תחום המים במחלקת התפעול, צביקה מנור, הגיע לשטח עם מיכלית מלאה במים ומילא את מיכל האגירה בביתו של התושב. מיד לאחר מכן הוצב מד מים של מניב בשטח. ואמש (רביעי) הוא חובר לתשתיות העירוניות לראשונה מאז הוא אוכלס בתחילת המאה הקודמת. התושב הודה בחום לחברה ולעומדת בראשה על היחס החם והאנושי שקיבל, ועל המענה המהיר לבעיה מורכבת של חיבור מים בשטח חקלאי.


סאלי לוי, מנכ"לית מניב: "הענקת שירות מקצועי, איכותי ויעיל לתושבי ראשון לציון היא מטרה חשובה אליה אנו חותרים כל העת. לא בכל יום אנו זוכים לחבר לתשתיות העירוניות בית כה עתיק שנבנה בתחילת המאה הקודמת, אני שמחה כי עלה בידינו לסייע לתושב הפונה במהירות האפשרית וללא חסמים בירוקרטים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem