כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מנצחים את השפעת, בצל הקורונה

מתחם ייחודי לחיסוני שפעת

מנצחים את השפעת, בצל הקורונה
מכבי שירותי בריאות מפעילה מתחם ייחודי לחיסוני שפעת ברחוב אילת 54 בחולון ומחסנת אוכלוסיות בסיכון

*מדובר במתחם גדול, מרווח ונגיש, שהוקם מחוץ למרפאות, במטרה למנוע התקהלות ולשמור על בריאותם של החברים.
*בהתאם להנחיות משרד הבריאות יינתן החיסון לאוכלוסיות בסיכון בלבד.

מתחם ייעודי לחיסוני שפעת הוקם בחולון ברחוב אילת 54 ע"י מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות. המתחם הוקם מחוץ למרפאות, במטרה לשמור על אוכלוסיות בסיכון מהידבקות בקורונה או מחלות מדבקות אחרות ולמנוע התקהלות. המתחם מאפשר זאת מעצם היותו גדול, מרווח ונגיש לבעלי מוגבלות.
במתחם ישנן 6 עמדות לחיסוני שפעת והצוות הסיעודי במקום יכול לבצע כ- 500 חיסונים ביום. במקביל מתקיימות במקום גם פעילויות לקידום בריאות החברים, כגון: בדיקת לחץ דם, מתן חיסון נגד דלקת ריאות, חלוקת ערכות לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס ועוד.
לאור הנחיית משרד הבריאות, יינתנו החיסונים השנה לחברים המשתייכים לאוכלוסיות בסיכון.
החיסון נגד שפעת מורכב מ-4 זנים מומתים, בהתאם להרכב שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי.
הנגיף מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר. על כן, מעבר לקבלת החיסון, מדגישים במכבי כי ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים, בשטיפת ידיים ובכיסוי הפה.
על מנת למנוע התקהלויות ולשמור על בטיחות המטופלים והמטפלים, קבוצות הסיכון יתחסנו בתיאום תור בלבד. פרטים מלאים על אופן זימון התורים יישלחו בהודעה אישית למטופלים שבקבוצות הסיכון. מידע נוסף ניתן יהיה לקבל במוקד "מכבי ללא הפסקה" בכוכבית 3555.

אירית קובנט מנהלת הסיעוד המחוזית במכבי: "השפעת היא מחלה מסוכנת. על פי פרסומי ארגון הבריאות העולמי, כל שנה ישנם בין 3-5 מיליון מקרים קשים של תחלואה בשפעת, ובמיוחד בשנה זו, בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה, ישנה חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות שנמצאות בסיכון. אנו מקווים שבשל ההנחיות לריחוק חברתי ושמירה על היגיינה מוגברת בצל הקורונה, אנחנו נראה פחות תחלואה השנה בישראל, אבל אל לנו להיות שאננים – מי שנמצאים באוכלוסיות בסיכון צריכים להתחסן לפני בוא החורף ולהגן על עצמם ככל הניתן".

הידעתם?
ע״פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר לעובר עם החבר לקופה החדשה.
דוח ביטוח לאומי לשנת 2019 קבע: *עשר שנים מכבי הינה הקופה עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בחולון *.
לפרטים נוספים להצטרפות למכבי לחצו כאן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem