כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסיבת חיסונים במתחם לה פארק

גם ם מתחם חיסונים וגם פסטיבל

מתחם חיסוני קורונה ופסטיבל חוצות לילי מרהיב ממתינים לתושבי חולון הערב במתחם לה-פארק

יום שלישי – פעמיים כי טוב: עיריית חולון בשיתוף "מגן ישראל" תפעיל מתחם חיסוני קורונה היום, יום שלישי, 17.8.21, בשעות 24:00-20:00, ברחבה במבואת מוזאון הילדים במתחם לה-פארק (שד' ירושלים 220). המתחם מיועד למתחסנים מגיל 12 ומעלה ויינתנו בו כל סוגי המנות, על פי הצורך (חיסון ראשון/שני /שלישי) לחברי כל קופות החולים. יש להצטייד בתעודת זהות, בכרטיס קופת חולים וכן באישור הורים עבור קטינים. אין צורך בהזמנת תור מראש. המתחם מוקם במסגרת המאמצים לבלום את עליית התחלואה בעיר באמצעות הגדלת מספר התושבים המחוסנים.

מתחם החיסונים יפעל לצד פסטיבל החוצות הססגוני והמרהיב שעורכת הערב עיריית חולון (בתמיכת משרד התרבות והספורט) במתחם לה-פארק, עם פסלים שמוארים בתאורה מיוחדת להנאת תושבי חולון הקטנים והגדולים. הפסטיבל יתקיים בשעות 23:00-19:00, ויכלול פסלים אנושיים, שחקנים, מוזיקה טובה ואווירה קסומה. הכניסה חופשית! יש להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהתקהלויות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem