כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מעגל נשים טנגנט חולון

המחווה המרגשת למען השוטרים

אמש (ד'), במחווה מרגשת שהוקדשה לאוכלוסייה המבוגרת, הגיעו מפקדים ושוטרים יחד עם תזמורת המשטרה למגדלי הים התיכון בבת ים וקיימו במרחב הציבורי הופעה מוזיקלית במיוחד עבורם.

האירוע התקיים בשיתוף פעולה מלא של מנכ"ל הבית בבת ים מרשת מגדלי הים התיכון, מר שלמה גוטמן, אשר הודה למשטרת ישראל על ההופעה המרוממת היום.

בתוך כך, גם השוטרים זכו היום למחווה אזרחית מרגשת וחוו קורת רוח כאשר הגיעה למרחב איילון קבוצת נשים שמשתייכות לעמותת מעגל נשים וטנג'נט חולון כדי להודות לשוטרים הפועלים בשטח בתקופת הקורונה. הנשים הביעו את הערכתן לשוטרים על עבודה מאומצת תוך לקיחת סיכון אישי, לשם שמירה על ביטחון ובריאות הציבור, וחילקו שתיה, עוגיות ומאפים מעשי ידיהן, לכוחות הפועלים.

נשות מעגל נשים וטנג'נט חולון נמסר כי הם פועלות בימים אלה עבור כוחות החירום והבטחון. אמש נשות המעגל פינקו את השוטרים ממרחב איילון במטעמים מעשי ידיהן כדי להביע את תודתן והערכתן לשוטרים שעושים ימים כלילות לשמור על תושבי העיר והסדר ההכרחי כל כך במלחמה בוירוס הקורונה ובצמצום מספר החולים בעירנו.
מגיע לשוטרים שלנו!
לכל נשים שמחפשות להתנדב
אנחנו הכתובת
מעגל נשים טנגנט חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem