כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מערכת החינוך בחולון לא תחזור

לצד הקריאה של ששון הורים קוראים למציאת פיתרונות

מוטי ששון יצא היום בקריאה לתושבי חולוןאל תקשיבו למספרי הסיפורים – לכו להתחסן!!!

חולון כתומה בוהקת, ציון הרמזור שלנו עומד על 7.1 – והוא אינו מאפשר את החזרת הלימודים בגני הילדים ובתי הספר בעיר בחמישי הקרוב. לבי עם ההורים הכורעים תחת הנטל. במסגרת המגבלות אנו נקיים מפגשים חינוכיים לתלמידי הגנים והיסודי בחוץ, במגבלה של עד 10 משתתפים. המאמץ חייב להיות משותף לכולנו, בכל הגילים. קצב החזרה של חולון לשגרה מסוימת על פי תוכנית הרמזור תלוי בקצב ההתחסנות. נכון לעכשיו 87,000 מתושבי העיר המיועדים לחיסון התחסנו – שיעור של 45%. צריך להעלות את הקצב ואת שיעור המתחסנים במהירה כדי שנוכל לחזור לשגרה. אנו מצדנו נמשיך לדחוף את מבצע החיסונים בכל הכוח, כולל שני מתחמים שהקצינו לטובת קופות החולים – בהיכל טוטו חולון (כללית) ובבריזה (מכבי) – זאת במקביל למתחמי בדיקות הקורונה הפועלים בעיר.לבני הנוער ולצעירים אני אומר – לכן להתחסן ואפשרו לנו להשיב לכם את החיים המגיעים לכם בגיל הזה!! אנו רוצים להחזיר לכם את חיי הבילוי, התרבות והלילה מהר ככל האפשר. זה יקרה רק אם תלכו להתחסן – ובהמוניכם. אל תתפתו לשקרים והמצאות. ללא החיסון – אין עתיד. אם עוד לא קבעתם תור, עשו זאת כעת – אל תמתינו בבקשה.

מנגד התקיימה היום מחאה במדיאטק חולון בהשתתפות עשרות הורים שקראו לחזרה לשגרה ללא תלות.

המארגנים מסרו לנו קיימנו היום אנחנו הפגנה של בעד.
בעד חזרת כל הילדים למערכת החינוך ללא תלות והתניות.
בעד חזרת הילדים חיובי הספורט.
בעד שכשחוזרים אז ניתן מענה רגשי לילדינו.
אנחנו בעד הילדים.

לצד עשרות ההורים התייצב חבר המועצה מיקאל בוזגלו שהביע צער על כך שלא נכחו יותר הורים ילדים מצד אחד ומהצד השני על העדר אישי ציבור שלא באו להביע תמיכה והעדר פיתרונות למצב שנוצר עקב הקורונה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem