כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מעשים טובים בצל הקורונה

אנשים וגופים שהתחברו דרך הקורונה

בצל הקורונה אנו זוכים לשמוע על יוזמות ומעשים טובים בין גופים ואנשים שהתחברו להם דרך הקורונה.

3 סיפורים אנו מביאים לכם היום.

1.ילדי הגנים בחולון מוקירים את מתנדבי תוכנית "זה"ב בגן", שעוסקת בהסברת נושא הזהירות בדרכים בגני הילדים ומועברת בידי אזרחים ותיקים מתנדבים.

בימים האחרונים זכה שלמה, שמתנדב בגן ריף, לביקור מרגש בביתו של תלמידת הגן, זואי, שהגישה לו ברכות ויצירות שהכינו עבורו באהבה ילדי הגן, שכה מתגעגעים אליו.

המתנדבים, יחד עם רכזת התוכנית בחולון, הניה אלון, ממשיכים לפעול בדרכים יצירתיות גם בימי הקורונה ושומרים על קשר חם עם הילדים ועם צוותי הגנים. הילדים, מצדם, לא שוכחים את המתנדבים, שהיו מגיעים אליהם לגן בימי השגרה מדי שבוע, ומגיעים לבתי המתנדבים על מנת להגיש להם תשומת לב של הערכה.


2.הצוות החינוכי בגימנסיה קציר בחולון, בניהולה של מלכה חרותי, יוזם כל העת פעילויות הפגה שונות, שמטרתן לאפשר שיח אישי, כיתתי ושכבתי, שאינו בהכרח לימודי. במסגרת מיזם "פסק זמן לאוורור", יזם, למשל, צוות שכבת י"א סדנת אפייה בזום – "רגע מתוק לשבת" עם המורה דנה פוגלמן, שהתקיימה בשבוע שעבר, בהשתתפות תלמידי השכבה והצוות. העוגות שנאפו במסגרת הסדנה חולקו ביום שישי האחרון לכוחות הביטחון והרפואה בעיר, ששמחו מאד לקבל את תשומת הלב המתוקה. לסיום הפעילות הערכית, נערכה לתלמידים ולמורים קבלת שבת חגיגית בזום, בנוכחות הנהלת בית הספר וההורים. 

3.יקירי העיר חולון קיבלו בימים האחרונים שי – מסכות פנים חד-פעמיות, כחלק מתרומת העיר התאומה דונגגוואן שבסין. 50 אלף המסכות שנתרמו לתושבי חולון מחולקות בימים אלה לזקוקים להם, על פי שיקול דעת מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, ובין היתר, הנחה ראש העיר, מוטי ששון, להקצות מקצת מן המסכות גם ליקירי העיר, שהינם אזרחים ותיקים.

חלוקת המסכות ליקירי העיר בוצעה באמצעות מתנדבי רוטרי חולון, בניצוחו של שאול הרשטט, נשיא רוטרי בעבר ויקיר חולון בעצמו, שמרכז את הטיפול ביקירי העיר בהתנדבות. יצוין, כי מתנדבי הארגון מאמצים בכל ימות השנה (ובוודאי בימי הקורונה) את יקירי העיר, משוחחים עמם, דואגים לשלומם באופן שוטף ורוקמים עמם קשרי ידידות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem