כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפקחי משרד החקלאות חילצו כלבה מדירה נטושה בתת תנאים בבת -ים

צפו בסרטונים מזירת הארוע

מפקחי משרד החקלאות חילצו כלבה מדירה נטושה בתת תנאים בבת -ים

כעת, משרד החקלאות מחפש אחר הבעלים – מזהים את הכלבה ומכירים את בעליה? צרו קשר עם מוקד משרד החקלאות – 6016*

מפקחי משרד החקלאות חילצו בסוף השבוע כלבה מדירה נטושה בתת תנאים, במרכז העיר בת ים. הכלבה הועברה למתקן מוגן של משרד החקלאות, וכעת משרד החקלאות מחפש את בעליה.

הכול התחיל כאשר התקבלה במוקד משרד החקלאות קריאה לסיוע מפעילה בעמותת "בת ים אוהבת חיות". הפעילה סיפרה על כלבה נטושה הנעולה בבית שאין בו דיירים מזה מספר ימים. עם קבלת הקריאה, מפקחי משרד החקלאות ומשטרת בת ים הגיעו למקום. במקום, נשמעו קריאות מצוקה של הכלבה, אך המפקחים התקשו להיכנס לדירה דרך הדלת. עד מהרה, המחלץ של משרד החקלאות הצליח להיכנס לדירה שבקומה השלישית (!!) דרך חלון המרפסת של השכנים.

בדירה, מצא המחלץ לכלוך רב מסביב לכלבה, צואה, חרקים רבים וכן סירחון. הכלבה שנמצאה הייתה מבוהלת. המזון והשתייה שלה היו בשירותים וככל הנראה לא חודשו מספר ימים. עד מהרה, המחלץ הרגיע את הכלבה ונעזר בפעילי העמותה וכן במפקחים של משרד החקלאות על מנת להוציא אותה מהדירה דרך החלון. אחרי מספר דקות ובזהירות רבה הועברה הכלבה בהצלחה אל הדירה הצמודה ומשם יצאה לחופשי.


לאחר שחרורה, הועברה הכלבה להמשך טיפול של משרד החקלאות במתקן המוגן של המשרד. מבדיקה ראשונית עולה כי מצבה הבריאותי של הכלבה תקין. כעת, ובמקביל להמשך הטיפול בה, משרד החקלאות מחפש אחר בעליה. המשרד פונה לעזרת הציבור – מזהים את הכלבה ומכירים את בעליה? פנו עכשיו אל מוקד משרד החקלאות – 6016*. על מנת לזהות את בעליה, יש להציג מסמכים רלוונטיים.

משרד החקלאות ופיתוח הכפר קורא לציבור הרחב להמשיך ולדווח על מקרי חשד להתעללות בבעלי חיים או נטישת בעלי חיים על ידי בעליהם, למוקד המשרד, בטלפון: 6016*.

קרדיט צילום – משרד החקלאות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem