כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מצב הבטחון בחולון

עליה משמעותית במקרי סחר בסמים (בעיקר בקרב הנוער).

שחר האס יו"ר ועדת ביטחון בעיריית חולון מוסר כי לפני מספר דקות הסתיימה ישיבת ועדת ביטחון אשר נערכה בזום.
גורמי הביטחון, הפיקוח והאכיפה סקרו בפנינו נתונים אודות מגמות הפשיעה בעיר והציגו את האתגרים הרבים העומדים בפנינו.

בישיבה עצמה הוצג דו"ח עבירות חצי שנתי בנושאי ביטחון בהשוואה לשנה שעברה, מצביע על עליה משמעותית במקרי סחר בסמים (בעיקר בקרב הנוער). כמו כן, חלה עליה במקרים של החזקת סכינים, מקרי אלימות, מפגעי רעש וסכסוכים.

לצד נתונים אלה, חלה ירידה במקרים מדווחים של צריכת סמים, תיקי אלכוהול, עבירות שוד, פשיעה עבריינית, ומקרי אלימות, רכוש וגרימת נזק במוסדות לימוד, גניבות, עבירות תנועה ותאונות דרכים.

רבים מהפרמטרים מושפעים מחודשי הקורונה והסגר אשר שינו את מפת העבירות.

נתוני האכיפה מצביעים על 925 מקרים של אי חבישת מסיכה שנרשמו, לצד 735 מקרים של יציאה למרחב הציבורי בזמן הסגר וכן 67 אירועים של שהייה במקום אסור.


התרשמתי שיש אנשי מקצוע רציניים, שביטחון העיר והתושבים חשוב להם. יש לא מעט נושאים שיש לטפל בהם, כולם מודעים לכך…

אני אעשה כל מאמץ לסייע בכל אשר ניתן, במסגרת תפקידי כיו"ר הוועדה, לגורמים השונים לקדם תהליכים ולהחזיר את תחושת הביטחון לאזרחים.

כולי תקווה כי ישיבת המועצה הבאה תהיה פתוחה לציבור ונוכל לשתף אתכם ולתת לכם את המקום לשאול שאלות, להביע את דעתכם ולקבל תשובות מאנשי המקצוע.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem