כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מצטיין הרמטכ״ל- קמ"ד גנרציה ומיזוג רס"ב אברהם

מצטיין הרמטכ״ל מראשון לציון- קמ"ד גנרציה ומיזוג רס"ב אברהם

הכירו את קמ"ד גנרציה ומיזוג רס"ב אברהם, מצטיין הרמטכ״ל לשנת 2021.

אברהם בן 45 מתגורר בראשון לציון, נשוי ואב לארבעה ילדים. למד בישיבה תיכונית.

אברהם התגייס בנובמבר 1993, בשירות החובה היה נהג בבסיס הובלה והשתחרר בשנת 1996. עם שחרורו החל את לימודיו האקדמאים ולמד הנדסה ואלקטרוניקה, אברהם בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, את לימודיו האקדמיים סיים בהצטיינות.

בשנת 2002 אברהם חזר לשרת בצה"ל והתגייס לחיל האוויר. אברהם משרת כיום כ-קמ"ד גנרציה ומיזוג, תפקידו הוא לספק חשמל ואנרגיה בשטח למערכות המבצעיות של חיל האוויר.

אברהם מספר "אני משרת 19 שנים באותו התפקיד, בנוסף להיותי קצין תקציב מערכי, תפקיד במסגרתו הובלתי פרויקט יחודיי במסגרתו הבאתי לבניית גנרטור עצמאי בחיל האוויר שאני מאוד גאה בו."


אצל אברהם זו לא הפעם בה זוכה באות הצטיינות על עשייתו מטעם הצבא, אברהם היה מצטיין ראש להק ציוד וקיבל את אות מצטיין מפקד חיל האוויר ארבע פעמים!

כאשר שאלנו את אברהם אודות תחושותיו בעקבות קבלת אות ההצטיינות מהרמטכ"ל לשנת 2021 אברהם מתאר: "אני מרגיש חובה לתרום, ויותר מהכל אני בעיקר נהנה לעשות זאת, אני מבצע את תפקידי מתוך ערך השליחות ורואה זכות בעשייה ובהקניית הידע לדור המשרתים הצעירים".

אברהם קיבל השבוע את אות מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021, אברהם אנחנו גאים בך, יישר כח, מאחלים לך המון הצלחה!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem