כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"מקרוב"- תערוכת צילום פרי יצירתם של תלמידי בית ספר עמל לחינוך מיוחד, חולון

התערוכה שתוצג בתאריכים 6.4.22-10.5.22 בעיריית חולון

"מקרוב"- תערוכת צילום פרי יצירתם של תלמידי בית ספר עמל לחינוך מיוחד, חולון

לאחר תהליך עמוק ומהנה בן שנה בו למדו טכניקות צילום שונות, התנסו בצילומי אולפן, רחפן, צילומי טבע ופעילויות שונות מעולמות הפוטותרפיה – מציגים תלמידי בי"ס עמל לחינוך מיוחד תערוכה משלהם

6.4.22-10.5.22

גלריה 58 בעירית חולון

תערוכה מיוחדת ומרגשת נפתחת השבוע בגלריה 58 בעירית חולון שכולה פרי עבודתם וצילומיהם של תלמידי בי"ס עמל לחינוך מיוחד בעיר.


התערוכה שתוצג בתאריכים 6.4.22-10.5.22 היא תוצאה של תהליך עמוק ומהנה בן שנה בו למדו התלמידים טכניקות צילום שונות, התנסו בצילומי אולפן, רחפן, צילומי טבע ופעילויות שונות מעולמות הפוטותרפיה .

פרויקט זה התאפשר בזכות עיריית חולון והעומד בראשה מוטי ששון,אריאלה קידר, ראשת מנהל החינוך, רותי יצקן, מנהלת אגף הפרט בעיריית חולון,רחל ואתורי, מפקחת החינוך המיוחד בחולון, אקים חולון וכמובן פנינה זולטה, מנהלת בית ספר עמל וצוותי הכיתות.

אוצר , מנחה ומפיק התערוכה:רום ברנע. ייעוץ אוצרותי: שיר לו בשיתוף:

רפי וזנה: מנהל אגף תרבות ואומנות. יותם אורן: רכז האומנותי לגלריות.

הצילום הוא כלי מלא אפשרויות המאפשר העצמה אישית וחברתית,  מזמין לבחון היבטים שונים באישיות שלנו, בסיפורי חיינו, בקשר שלנו לקבוצה אליה אנחנו שייכים וכן לחיבור שלנו לעולם.הוא מספק לנו הזדמנות להתקרב ולגלות את החבוי בכל אחת ואחד מאיתנו.

הצילום הוא תהליך בו הצלם מתקרב לעצמו ומגלה את עולמו הפנימי באמצעות העדשה ובמקרה זה של הכנת התערוכה הצלמים בפרויקט התקרבו גם הם, אחד לשניה, למדו על חבריהם בצורה חדשה ומעמיקה, התקרבו למורים ולמדריכים שלהם וכן היום ועכשו בתערוכה גם אל הקהל המתבונן ביצירתם.

התערוכה היא תוצר משותף של כל צלם וצלמת שהשתתפו בפרויקט, כל תמונה היא תוצר של עבודה קולקטיבית שנעשתה באווירה של שמחה, הנאה וחווייה צרופה. התערוכה היא תוצר של כל היוצרים, על כן הקרדיט הוא לא על פי תמונה אלא של כולם.

שמות היוצרים: כפיר פשה, אור לוי, משה בן חיים, אלפר גזר, דוד וקסלר, מושיעאל הרצוג, נועם לוי, אלי יוסיפוב, חן עזרא, אלי בורייב, אליאל ארצי, כפיר בנימין, אביב בן יאיר, ליאל חיון, נטלי כהן, לאה אספה, אדוה מבורך, שיראל אברהם, נועה חצבני.

גלריה 58 – בניין העירייה

חיים וייצמן 58, חולון

פתוח א-ה 08:30-13:30

וביום ג' גם 16:00-19:00

הכניסה ללא תשלום

קרדיט:תלמידי בית הספר עמל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem