כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרוץ ראשון לציון יוצא לדרך

תכינו את נעלי הריצה ובגדי הספורט

מרוץ ראשון לציון יוצא לדרך זו השנה החמישית ברציפות * במרוץ מגוון מקצים – תחרותיים, חובבנים, מקצה לבעלי מוגבלויות וילדים * ראש העירייה, רז קינסטליך "מזמין את תושבי העיר לקחת חלק בחוויה ספורטיבית ייחודית"
יריית הפתיחה, יום שישי 27.3.2020

מרוץ ראשון לציון, ע"ש רס"ן ערן אלכאוי ז"ל, יתקיים ביום שישי ה-27.3.20 החל מהשעה  7:00 בבוקר באצטדיון האתלטיקה העירוני, ברחוב גדולי ישראל 24, וימשיך לאורך היום בהפנינג ספורטיבי וססגוני עם תלמידי בית הספר בעיר ואלפי משתתפים. עיריית ראשון לציון עורכת את המרוץ זו השנה החמישית, באמצעות החברה העירונית. מסלול המרוץ יכלול תוואי שטח כביש שטוח ברובו והוא נפרס בשטחים הפתוחים של העיר עם אוויר, נוף חולי מדהים, אנרגיות טובות ואווירה ספורטיבית בהשתתפות מיטב הרצים בישראל.

המרוץ יתקיים במעמד ראש העירייה, רז קינסטליך, שאמר: "אני קורא לספורטאים והחובבים להגיע ולקחת חלק במקצים. מרוץ ראשון לציון הפך לאירוע ספורטיבי ייחודי שמיטב הרצים בארץ לוקחים בו חלק. עיריית ראשון לציון חרתה על דגלה לעודד את תושבי העיר לאורח חיים פעיל ובריא ואנו נמשיך להקצות משאבים רבים כדי לאפשר לכל תושב למצוא את המסגרת המתאימה לו. לכן לצד המקצים המקצועיים חשוב לנו לחבר את כל הקהילה לחוויה ולכן אנו מקיימים מקצים גם לחובבים, ילדים ולאנשים עם מוגבלויות, כולם מוזמנים להשתתף בחגיגה הספורטיבית". הנרשמים למרוץ יקבלו ערכות הכוללות חולצה ומספר חזה המהווה קוד זיהוי לקבלת תמונות מהמרוץ ישירות לפייסבוק ובנוסף הפתעות, מתנת נותני החסות למרוץ.

הקהל שיגיע לאצטדיון האתלטיקה ייהנה מהפנינג חגיגי, כאשר לצד המקצים, הקהל יוכל גם ליהנות ממתחם מתיחות שבו יבוצעו מתיחות והרפיית שרירים לרצים.

לפרטים נוספים ורישום: https://rishon.runisrael.org.il/


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem