כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרפאה חדשה נפתחה בחולון

מרפאה לבריאות הנפש תיפתח ברחוב גאולים

מכבי שירותי בריאות פותחת מרפאה חדשה לבריאות הנפש בחולון

מדובר במרפאה, שעתידה לשרת את תושבי חולון, בת ים, ראשון לציון והסביבה ומיועדת לנשים וגברים מעל גיל 18.
במסגרת המרפאה תפעל יחידה מיוחדת המתמחה בבריאות הנפש של האישה בכל מעגל החיים

בימים אלה נפתחה בחולון מרפאה חדשה לבריאות הנפש במרכז הרפואי 'נאות שושנים' ברחוב גאולים 43.
מדובר במרפאה רב מקצועית, המיועדת למבוגרים מעל גיל 18 ובה נמצא צוות גדול של מטפלים – פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, תזונאים ועוד. המרפאה עתידה לטפל במעל ל- 1000 חברים ותיתן מענה למגוון רחב של תחומי בריאות הנפש- החל מהפרעות במצב הרוח וחרדות ועד מחלות נפש כרוניות, המצריכות טיפול ממושך. במקום תפעל גם מרפאה ייחודית המתמחה בבריאות הנפש של האישה בכל מעגל החיים.
המרפאה, הממוקמת בתוך סניף של מכבי, הינה מרפאה גדולה ומטופחת, המאפשרת להעניק לחברים טיפול מגוון, הוליסטי ורב מקצועי כחלק מהרפואה הקהילתית. המפגשים במרפאה יערכו בתאום מראש. המרפאה החדשה מחליפה את המרפאה הישנה בראשל"צ מערב.
ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה: "פתיחתה של המרפאה החדשה היא בשורה חשובה לחברי מכבי באזור השפלה ומתבצעת כחלק מתהליך שלם להרחבת השירותים הניתנים לחברים שלנו. במיוחד בימים אלה כאשר ישנו ביקוש לקבלת סיוע בתחום בריאות הנפש גם עקב השלכות נגיף הקורונה, פתיחתה של המרפאה החדשה היא צעד חשוב ומשמעותי. לכולנו ברור הצורך בטיפול הוליסטי שפירושו טיפול בגוף ובנפש. נמשיך לקדם ולשפר את איכות חיי הקהילה ונעניק לחברים שלנו מעטפת רפואית וטיפולית רחבה בסטנדרטים גבוהים".
ד"ר טל ויצמן מנהל מערך הפסיכיאטריה במחוז ירושלים והשפלה במכבי "מערך בריאות הנפש במחוז נותן מענה רחב במצבי משבר ומצוקה נפשית תוך שמירה על עיקרון הטיפול המשולב גוף- נפש . בעת הזו ניכרת חשיבות רבה למתן שירותי טיפול והתמודדות לקהילה עם תחושות המצוקה והסטרס המתגברים על רקע המלחמה בנגיף הקורונה. נמשיך להנגיש את שירותי בריאות הנפש בפריסה רחבה למען החברים ולהשגת המטרה: נפש בריאה בגוף בריא".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem