כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עמיתת הוראה מבית ספר ניצנים בראשל"צ נמצאת בבידוד עקב הקורונה

חשוב להדגיש כרגע היא אינה סובלת מהתסמינים של וירוס הקורונה

בשעות האחרונות יצאה הודעה כי עמיתת הוראה שעובדת בבית הספר היסודי "ניצנים" בראשל"צ, ובאה במגע עם עשרות תלמידים בין הימים 24-27 לחודש, נשלחה לבידוד בחשד שנחשפה לנגיף הקורונה בעת שהיתה בחופשה באיטליה, ממנה היא שבה בשבוע החולף. כאשר נכון לרגע זה היא איננה סובלת מתסמיני הנגיף.

בהודעה שיצאה להורים על ידי גילת הרפז מנהלת בית הספר נכתב חשוב לי לשתף אתכם כי התברר שאחת העמיתות שחזרה מאיטליה ב23 בפברואר מחוייבת להשאר בבידוד וזאת על פי הנחיות משרד הבריאות ,לכן מיום חמישי היא נמצאת בבידוד.בעיקבות ההנחיות שקיבלנו אין שינוי לגבי המעגל השני שבר בקרבתה .

חשוב לציין כי העמיתה אינה סובלת מתסמינים של וירוס הקורונה.

מעיריית ראשון לציון נמסר:לאור השמועות והודעות בקבוצות בשעות האחרונות חשוב לנו להעמיד פרטים על דיוקם, לאחר בדיקה יסודית שערכנו: אין בעיר מורה שחולה בקורונה כרגע!
עמיתת הוראה מתכנית "מסע", המלמדת בבית הספר "ניצנים", חזרה מאיטליה ביום ראשון, 23.2 וביום חמישי נתבקשה על פי הנחיות משרד הבריאות להישאר בבידוד בביתה, כמו כל מי שחזר מאיטליה. חשוב לציין: היא אינה סובלת מתסמינים של וירוס הקורונה!
אנו נמצאים בקשר ישיר מול הממונה על הבריאות במשרד החינוך וכל גורמי המקצוע ועל פי הנחייתם כרגע אין שינוי לגבי כל מי שהיה בקרבתה (" המעגל השני") והוא יכול להמשיך בשגרה.
אנו מתחייבים להמשיך בשקיפות ולעדכן אתכם בכל פרט.
בריאות איתנה לכולם!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem