כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משפחה מחולון עם ילד בעל מוגבלויות קיבלו כיסא חשמלי מהמדינה אחרי שנים שחיכו הכיסא לא עובר במקלחת

משפחה מחולון עם ילד בעל מוגבלויות קיבלו כיסא חשמלי מהמדינה אחרי שנים שחיכו והכיסא לא עובר במקלחת, המשפחה זקוקה לשיפוץ במקלחת אך אין באפשרותם לממן זאת כי הילד צורך תרופות יקרות מאוד בכל חודש.

בבקשה צדיקים שיכולים להתנדב לשפץ את המקלחת בביתו של הילד הנסיך

ליאן רובינוב מלווה את המשפחה מספר שנים מספרת על סיפור שיכול להתרחש רק בישראל וזאת שרשות אחת לא מתואמת עם השנייה

מדובר על זוג תאומים על הרצף האוטיסטי כאשר אחד מהם נולד עם בעיות קצת יותר מורכבות שהצריכו עם הזמן שהייה בכיסא גלגלים היות והדירה בה הם גרו לא הייתה מונגשת לשהייה עם כיסא גלגלים הם ביקשו מהרשויות עזרה בדירה עם הנגשה לילדם כמו כן ניתנה עזרה בכיסא גלגלים חשמלי שהותאם לו במיוחד עם המעבר לדירה החדשה הבחינה המשפחה ששביל הכניסה למבנה לא מתאים לנסיעה עם כיסא גלגלים וכל השכנים כאחד נירתמו ועזרו בבניית שביל חדש לילד לאחר שנפתרה בעייה אחת צצה עוד בעייה .

בדירה שתי חדרי מקלחת אחת מונגשת והשנייה לא מונגשת הבעייה היא שבשתיהם הוא אינו יכול להיכנס עם הכיסא גלגלים מה שמצריך מקרוביו לשאת אותו עד למקלחת בעצמם מן הסת משימה לא פשוטה


פנתה אלינו ליאן רובינוב בבקשת עזרה אם יש מישהו המכיר איש מקצוע שיכול לעשות את שיפוץ חדר המקלחת בהתנדבות אנא תתקשרו ל0525363308

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem