כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משרד הבריאות יצא בהודעה על החזרת מוצר נוסף של סימילאק

לאחר החזרת שני מוצרים כעת נוסף עוד מוצר של החברה

משרד הבריאות יצא אמש בהודעה בנוגע להחזרת מוצר של חברת סימילאק .

כזכור רק לפני מספר ימים פרסמנו כאן על החזרת שני מוצרים של החברה בעקבות מוות של תינוק.

המשרד עדכן על קריאה להחזרת מוצרים (recall) של חברת אבוט, עבור תרכובות מזון מיוחדות לתינוקות הנמכרות רק על ידי רוקח/ת. תרכובות אלו מיועדות עבור מצבים רפואיים מיוחדים, ואין מדובר במוצרי המדף הנפוצים.
 
בנוסף להודעה של משרד הבריאות חברת אבוט הודיעה לציבור את ההודעה הבאה :
 
אבוט מעדכנת איסוף וולונטרי של מוצר בשם סימילאק PM60/40 מסדרת יצור אחת בלבד מס' אצווה 27032K80 תוקף 1 באפריל, 2023 .
המוצר ניתן אך ורק במרשם רפואי ומיועד לתינוקות עם בעיות כליה.
המוצר מיוצר במפעל Sturgis – מישיגן ארה"ב
 
בהמשך להודעת האיסוף הוולונטרי שפורסמה ב- 19 לפברואר עבור המוצרים אלימנטום ו – HMF מעשיר חלב אם, כמשנה זהירות ובתיאום עם שירות המזון הארצי של משרד הבריאות, חברת אבוט מרחיבה את האיסוף הוולונטרי למוצר בשם סימילאק  PM60/40 הניתן במרשם רפואי בלבד ומיועד לתינוקות עם בעיות כליה. המוצר מיוצר במפעל Sturgis – הנמצא במישיגן ארה"ב. מס' אצווה 27032K80 תוקף המוצר 1 באפריל, 2023
האיסוף הוולונטרי מגיע לאחר שנודע על מותו של תינוק בארה"ב, שנמצא חיובי עבור Cronobacter sakazaki וניזון מסימילאק PM 60/40 מאצווה זו. מקרה זה נמצא עדיין בחקירה ובשלב זה מקור הזיהום טרם נקבע.
לא נתקבלו שום תלונות בישראל לגבי מוצר זה.
 
יודגש כי  למהלך הנוכחי אין קשר לשאר מוצרי התזונה של חברת אבוט המופצים בישראל ובכללם מוצרי סימילאק המיוצרים במפעלים אחרים והינם בטוחים לשימוש. 
 
חברת אבוט מבצעת בדיקות איכות מקיפות על כל אצוות ייצור של תרכובות מזון לתינוקות, כולל בדיקות מיקרוביולוגיה בטרם שחרורם מהמפעל לשיווק. בבדיקות שנערכו על ידי היצרן לפני שחרורם מהמפעל, בבדיקה נוספת עם הגיעם לישראל עפ"י דרישות החקיקה וכן בבדיקות חוזרות שבוצעו לאחרונה – נמצא המוצר שלילי להמצאות חיידקים.
 
אם ברשותך המוצר סימילאק PM60/40 מאצווה מס' 27032K80 תוקף 1 באפריל, 2023, או אחד המוצרים:  Alimentum  או HMF (מעשיר חלב אם) אל תשתמש במוצר. יש ליצור קשר עם הרופא שלך לגבי אפשרויות הזנה חלופיות מתאימות.
 
בכל שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של סימילאק בטלפון 1800-65-65-01

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem