כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתחמי דרייב אין בחולון

עקב עליית התחלואה בחולון יופעלו מיתחמי בדיקה יעודיים

החל ממחר ולמשך 3 ימים: מתחמיDrive in  ו-Walk in  לבדיקות קורונה יפעלו בחולון

ראש העיר מוטי ששון: "התחלואה עולה בקצב מהיר וחולון צועדת בדרכה להיות עיר אדומה. חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו גם אם אין להם תסמינים כדי שנוכל לעצור את שרשרת ההדבקה בעיר ושמירה על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותם".

בלי הפנייה מרופא וללא תשלום: בעקבות העלייה החדה בתחלואה בקורונה בחולון, נענו פיקוד העורף ומד"א לפנייתו של ראש עיריית חולון מוטי ששון ויפתחו החל ממחר, שלישי 15.9, מתחם "היבדק וסע" (דרייב אין)  לבדיקות קורונה. המתחם ממוקם במגרש החניה של קריית הספורט – אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה, סמוך למחלף הקוממיות ולקריית מיכה, מול בית העלמין "הדרום" שבגבול חולון ובת-ים.

הבדיקות תתקיימנה השבוע בימים שלישי-חמישי, 17.9-15.9, בשעות 22:00-14:00.

המתחם כולל ארבעה מסלולי בדיקה, כאשר על הנבדקים להגיע בכלי רכב, שממנו הם גם נבדקים (אין צורך לצאת מהמכונית).


בנוסף, יפעלו שלושה מתחמי בדיקה רגליים (ווק אין) בשלושה מיקומים בעיר שאליהם יוכלו התושבים להגיע בשעות 18:00-9:00: ביום שלישי, 15.9 – במרכז קהילתי קליין בשכונת תל גיבורים, ביום רביעי, 16.9 – במרכז הקהילתי בקריית בן גוריון (צמוד לקאנטרי נופשונית) וביום חמישי, 17.9 – באולם הספורט גולדה שבקריית אילון.

יודגש, כי אין צורך בתיאום מראש ובהפניה מרופא ויש להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס מגנטי של קופת החולים (חברי כל קופות החולים). הבדיקות הינן חופשיות והתושבים יוכלו להיבדק לקורונה גם אם אינם חשים בתסמיני המחלה. אורכה של הבדיקה קצר מאד והתשובות תגענה בתוך 72 שעות, כאשר תשובה שלילית מתקבלת באמצעות מסרון ותשובה חיובית נמסרת טלפונית על ידי נציגי לשכת הבריאות המחוזית או על ידי קופת החולים של הנבדקים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem