כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נחנכה ספרייה משופצת בבית הספר שער האריות בחולון

שיפוץ הספרייה התאפשר הודות לתרומתה הנדיבה של קרן גוטסמן

נחנכה ספרייה משופצת בבית הספר שער האריות

ספרייה משופצת ומשודרגת נחנכה בבית הספר היסודי שער האריות בחולון, באירוע שנערך במעמד ראש העיר מוטי ששון. הספרייה תוכננה על ידי המעצבת דרורה פסטרנק, בחשיבה משותפת עם צוות בית הספר ומנהלת מחלקת ספריות בתי הספר בעיריית חולון, רימה פירוצקי. לשטח הספרייה הקיים נוספה כיתה וכך התקבל מרחב חדש בשטח כ-90 מ"ר, שכולל ספרים, מידוף, ריהוט וציוד טכנולוגי. על מנת להפוך את השהייה בספרייה לחווייתית עד כמה שניתן, הותקנה בה גם במה קטנה לתיאטרון בובות ומקומות ישיבה שונים. הרציונל שעמד מאחורי תכנון הספרייה היה לבנות ספרייה חדשנית אך כזו ששומרת על נופך של ספרייה מסורתית עם מרחב שמאפשר בחירה ומעודד קריאה ולמידה.

שיפוץ הספרייה התאפשר הודות לתרומתה הנדיבה של קרן גוטסמן, ששיפצה כבר 11 ספריות בחולון בשנים האחרונות. הקרן העמידה תקציב עבור הצטיידות הספרייה ועיריית חולון, מצדה, השקיעה בהכנת התשתיות ונשאה בעלות שיפוץ המרחב. הקמת הספרייה נעשתה במסגרת מהלך שמובילה עיריית חולון בשנים האחרונות להכנסת ספריות מתקדמות, משוכללות, מתוקשבות ומובילות לבתי הספר בעיר.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem