כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נחשפה מסיבת אירוסין בניגוד להנחיות

בכוונת העירייה לסגור את המקום

פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון חשפו הלילה מסיבת אירוסין רבת משתתפים שנערכה באזור התעשיה של העיר. בעל האולם בו נערכה המסיבה זומן לשימוע ובכוונת העירייה לסגור את המקום במקביל נרשם לבעל המקום דוח על סך חמשת אלפים שח.
במהלך משמרת לילה בעת ביצוע אכיפה על מסיכות במרחב הציבורי הבחין אושרי משיח פקח החברה לביטחון בהתקהלות של מספר רב של משתתפים ברחוב לישנסקי. ״בהגעתינו לכתובת הבחנתי שמדובר באולם שמחות וברחבה בחוץ מספר רב של חרדים ללא מסיכה כלל. כאשר הבחינו בנו מתקרבים מספר אנשים נכנסו למבנה וסגרו את הדלת האולם בפניי מהמקום נשמע מוזיקה״
וכל מרגע שמשתתפי האירוע הבחינו בפעילות צוותי הפיקוח רבים ממשתתפי הארוע עזבו את המקום דרך יציאות החרום. בזמן הפעילות הגיעו לידי הפקחים עדויות על כך שבמקום חוגגים כמה עשרות חוגגים. לאחר דקות נכנס כוח שיטור ופיקוח למבנה לאחר שבעל המקום פתח את הדלת אז והבחנו הפקחים כי מספר משתתפי האירוע מתחבאים באזור בשירותים. בעוד צוות אחר שהיה ממוקם מחוץ למבנה היין ביציאת עשרות חוגגים מיצירות החירום.
בעקבות הממצאים נקנס בעל המקום והוא זומן לשימוע בעירייה לפני סגירה על פי חוק רישוי עסקים.
בחברה לביטחון שיבחו את ערנות והנחישות של הפקחים אשר הבחינו בהתקהלות ופעלו כדי להפסיק את המסיבה ההמונית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem