כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ניצל את האזעקות וגנב טלפונים ניידים ממוניות

החשוד בן 30 תושב הרשות הפלסטינאית

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב שטחים, בחשד כי בנוסף לשהייתו בארץ בניגוד לחוק, גנב טלפונים ניידים ממוניות במהלך אזעקות , בעת שהנהגים והנוסעים יצאו מכלי הרכב בחופזה ונשכבו על הכביש.

שוטרי מחוז תל אביב פתחו בתאריך 12.5.21 בחקירה מואצת, עם מעצרו של תושב שטחי הרשות הפלסטינאית בשנות ה 30 לחייו, השוהה בארץ בניגוד לחוק, כאשר ברשותו תפסו השוטרים טלפונים סלולריים החשודים כגנובים.

עם התפתחות החקירה ולאחר שהצליחו השוטרים להגיע אל בעלי הטלפונים החוקיים ולתחקר את נסיבות הגניבה, עלה החשד כי מדובר במאפיינים דומים, לפיהם – החשוד ניצל את מצוקת הציבור במהלך האזעקות בכביש וגנב את הטלפונים הניידים מכלי הרכב, שעה שהקורבנות נשמעים להנחיות כוחות הביטחון ונשכבים על הכביש על מנת לשמור על ביטחונם.

כאמור, בתום חקירה במרחב איילון ובהתאם לממצאיה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום כנגד החשוד בגין גניבה מכלי רכב ושהיה בלתי חוקית בישראל לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem