כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נמסתי באבן גבירול

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

נמסתי באבן גבירול

נכון שמדור הקולינריה שלנו מתרכז במסעדות הממוקמות בראשל"צ, חולון ובת ים, אבל יש דברים ששווה לנסוע לתל אביב עבורם. כזה הוא ה Melt Room שנפתח לפני מספר חודשים באבן גבירול, ומביא עד אלינו מטבח Grilled Cheese אמריקאי מושחת. המנות הן על טהרת גבינות מותכות ונמתחות, והן טעימות לאללה ומצטלמות נפלא.

קטגוריית הגרילד צ׳יז היא אחת המפותחות, האהובות, המנחמות והטרנדיות בעולם. מלונדון עד ניו יורק, אוסטרליה ופאריז – בכולן יש מגוון של מנות גרילד צ׳יז מושחתות, עם המון תוספות יצירתיות. מדובר בקטגוריה דומיננטית ופופולארית ביותר, כאשר רק בארץ נשארנו מאחור. עד עכשיו.

Melt Room" היא מעבדת התכה", מספר לי לירוי קפוזה, שהקים את המקום כולו ממוחו הקודח, "דרכה אנחנו מביאים לתל אביב את בשורת הגרילד צ׳יז – לחמי קסטן / לחמניות ענן הנצלים בחמאה עם תערובות גבינות איכותיות, בשרים, תוספות מיוחדות ורטבים שאני רוקח במקום כל יום".

למי שהשם מצלצל מוכר נספר שהשף לירוי קפוזה מזוהה כבר שנים עם המותג 'שף בוק', בלוג המתכונים הפופולארי שהמשיך לחשבון אינסטגרם מוכר ומצליח.


"מלט רום הוא מטבח בסגנון מהיר ייחודי מסוגו וממש לא נפוץ בארץ, המציע מנות "מושחתות" בסגנון פוד טראק אמריקאי עם גבינות מותכות ובשרים צרובים על הפלאנצ'ה. הכל התחיל לפני כשנה בשם STREET CHEF, עבר בדרך שינויים ושדרוגים והפך לחוויה קולינרית חדשה", מסביר לירוי.

"בתפריט ניתן למצוא גרילד צ'יז: מעין טוסט אמריקאי בלחם קסטן על הפלאנצ'ה, במגוון שילובים בשריים, חלביים, מעורבבים. הגרילד לא מוכר לקהל הישראלי המזהה אותו בתור טוסט, לכן החלטנו לשדרג אותו ולהכין בלחמניית המבורגר כדי להתאים יותר לחיך הישראלי, ולבדל אותו מעוד המבורגר בנאלי. ויש מצב שבקרוב מאוד נעבור רק ללחמניות".

מנות הסליידרס מורכבות מלחמניות "עננים" רכות גם כאן ניתן למצוא, בשרי, חלבי ומעורבב. תוספות של מאק & צ'יז , צ'יפס, שגם ניתן להזמין עם תוספות גבינות מותכות או בשרים. לאחרונה התווספה מנה צמחונית נוספת של בורגר גבינות, ויש גם מנות טבעוניות שמגיעות בסליידרס וגם כגרילד – דוקסל פטריות תרד ובצל עם גבינות טבעוניות מותכות.

הצ'יפס במלט רום מושלם, אקסטרא קריספי עם תוספת בשרים צרובים בחמאה/ גבינה מותכת /פרמז'ן / צ'יפס טו גו.

ויש גם מאק & צ'יז – פסטה מוקרמת ברוטב צ'דר וגבינות עם מגוון תוספות.

לעצלנים מבניכם יש משלוחים עם וולט ותן ביס.

אתר: http://meltroom.co.il

אבן גבירול 24 ת"א.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem