כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נמצאה הסיבה לעומסי התנועה החריגים בראשון לציון

העבודות שגרמו לעומסים יקוצרו ליומיים בלבד

נמצאה הסיבה לעומסי התנועה החריגים בראשון לציון.

אמש (שלישי) הורגשו עומסים חריגים באזור משה דיין, באזור קניון הזהב.

עיריית ראשון לציון יצאה בהודעה ברשתות החברתיות בה נאמר שמדובר בעומסים שנוצרו כחלק מעבודות ההקמה של הרכבת הקלה (הקו הירוק) שבוצעו ע״י נת״ע.

במהלך העבודות הם שינו את זמני הרמזורים ולא עדכנו או יידעו את תושבות ותושבי העיר, כפי שמקובל לעשות במקרים כאלה – דבר שהוביל לפקקים ארוכים באזור.

העירייה מציינת שהיא פנתה במיידי לחברת נת״ע וביקשנו מהם להחזיר את זמני הרמזורים באזור לקדמותם וכן להאיץ שם את העבודות.לפני זמן קצר, חברת נת״ע הודיעו לנו שבעקבות הפנייה שלנו הם יקטינו את מחזור הרמזורים על ציר משה דיין, כך שהתנועה אמורה להשתחרר בשל הגדלת היציאות מהרחובות הצדדים, ושהם יקצרו את העבודות במקום ליומיים בלבד.


ראשון לציון מקבלת בברכה את פרויקטי התחבורה בעיר וזאת למען שיפור מצב התחבורה בעיר שהוזנח שנים. עם זאת, אנחנו דורשים שהכל יבוצע ביידוע מלא שלנו ושל התושבים שלנו ובהקטנה של אי הנוחות שתיגרם להם.

קרדיט:מתוך דף הפייסבוק של עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem