כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נס פסח בבית החולים וולפסון

תינוקת הורעלה מדבש

זה פשוט נס, הצלתם את הילדה שלי. תודה למלאכים של וולפסון"

תינוקת בת חמישה חודשים הורעלה מרעלן נדיר ומסוכן שנפוץ בדבש- וניצלה.

בית החולים וולפסון מסר כי תינוקת הגיעה לחדר המיון בבית החולים עם שיתוק פתאומי של שרירי הראש והצוואר, אפתיות, וחוסר תאבון. מצבה הדרדר במהירות אך הבדיקות השונות שביצעו הרופאים לא הניבו תוצאות ולא נמצאה אבחנה מדויקת.

בשלב מסוים נלקח בחשבון שיכול להיות שמדובר באבחנה נדירה- הרעלת בוטולינום. בוטולינום הוא הרעלן החזק ביותר בטבע שחיידק יכול לייצר, שעשוי להימצא במספר גורמים אולם דבש הוא הגורם המוכר ביותר. בזכות האבחנה המהירה וההחלטה לטפל בתינוקת בתרופה מיוחדת- נוגד טוקסין נוגד רעלן שקשה מאוד להשיג בגלל נדירות התופעה, הצליח הצוות הרפואי לעצור את ההדרדרות שלה מיד, ולאט לאט מצבה של התינוקת הלך והשתפר.

אמא של התינוקת מסרה לנו: "אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על הנס, ולמלאכים הקטנים שם במרכז הרפואי וולפסון על האבחנה המהירה, ועל הנכונות להפוך את כל העולם גם בשעות הלילה המאוחרות כדי להשיג את התרופה הנדירה". כל בית החולים התעורר כולו- מההנהלה למחלקות והרופאים, כל התורנים והאחיות התגייסו לדבר הזה, תודה לכם מלאכים, הצלתם לי את הילדה" אנו שמחים לעדכן שבשלב זה התינוקת כבר הרבה יותר פעילה, מחזיקה את הראש לבד ומחייכת.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem