כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעצרה החשודה בחטיפת הילדה מחולון

המשטרה עכבה לחקירה את האישה לבירור הנסיבות

מדוברות המשטרה (ת"א) נמסר:

המשטרה עכבה אמש לחקירה תושבת מזרח-אירופה כבת 30, ללא אשרת שהייה בארץ, בחשד שתקפה לפני כשבוע תושבת בת ים במסעדה בעיר

לפני כשבוע התקבל דיווח במוקד 100 מתושבת חולון, שטענה כי אישה ניסתה עפ"י החשד לפני שעה "לחטוף" את בתה במסעדה בעיר, בעת שהילדה שהתה עם סבתה.

בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה גבתה עדויות ממספר עדים והפעילה אמצעים שונים, עד לאיתור החשודה- תושבת מזרח אירופה כבת 30, השוהה בארץ מספר שנים ללא אשרת שהייה ומתגוררת במספר כתובות בארץ.

מחקירת נסיבות האירוע, לרבות עדויות הנוכחים במסעדה וחקירת החשודה, עולה כי מדובר בוויכוח קולי שהתפתח במקום על רקע אופן גידול הילדים, בין הסבתא ששמרה על נכדיה, לאותה אישה זרה, שעל פי החשד היתה בגילופין באותה העת, כאשר בשלב מסוים רכשה האישה הזרה קרטיב לילדה וניגשה אליה ללא רשות הסבתא ולפיכך המשפחה עזבה את המקום בחופזה.


לציין, כי במסגרת חקירת האירוע, נבחנה מעורבותה של האישה הזרה באירוע אחר בירושלים לפני מספר שבועות, בו ניגשה ושוחחה עם ילדה בבריכה ללא אישור האם, אולם בבדיקה מעמיקה הוברר כי אין חשד לקיומה של עבירה.

כאמור, המשטרה עכבה לחקירה את האישה לבירור הנסיבות, במהלכה נשלל כל חשד לניסיון או כוונת חטיפה, ובהמשך עניינה יועבר לרשות האוכלוסין וההגירה, לשם בחינת השבתה אל ארץ מוצאה בהתאם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem