כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעצרו חשודים מראשון לציון בביצוע הונאות בתחום הקריפטו

החשד -ביצוע הונאות נגד אזרחים בהיקף של עשרות אלפי שקלים

נעצרו חשודים מראשון לציון בביצוע הונאות בתחום הקריפטו

במסגרת המאבק בפשיעה המקוונת בתחום המטבעות הדיגיטליים, יחידת הסייבר בלהב 433 ביחד עם יחידת הסייבר במחוז מרכז, ניהלו חקירה סמויה במהלכה הצליחו חוקרי היחידה להתחקות אחר שלושה חשודים שביצעו הונאות נגד אזרחים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

בחקירה עלה כי החשודים הציעו לרכוש מטבעות דיגיטליים באמצעות הטלגרם, תוך שהם מציעים שער חליפין נמוך ממחיר השוק. לאחר ביצוע העסקה החשודים שלחו לרוכשים אישור פיקטיבי על העברת מטבעות דיגיטליים בתמורה, כאשר בפועל לא בוצעה כל העברה של המטבעות כפי שסוכם.

לאחר פעילות מאומצת עוכבו שני חשודים ונעצרו שלושה (19,20,20) תושבי ראשון לציון בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והתחזות לאדם אחר.

החקירה מנוהלת בשיתוף פעולה עם מצ"ח ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. ככל שידרש במסגרת החקירה, החשודים יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.


קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem