כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעצר חשוד תושב בת ים שביצע בדיקות קורונה לילדים ושלח דם של אחרים למעבדה

מעצרו של החשוד הוארך ב- 7 ימי מעצר בית

מדוברות המשטרה ( ת"א) נמסר:

יחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב עצרה חשוד שביצע בדיקות קורונה לילדים ושלח דם של אחרים למעבדה

תושב בת ים בן 37 נעצר אתמול על ידי יחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב בחשד שעסק בבדיקות קורונה במסגרת ביקורי בית לאזרחים, ועל פי החשד, נהג לשלוח דם של אחרים למעבדה בבית חולים במרכז הארץ.

על פי החשד, החשוד הציע להורים לבצע בדיקות סרולוגיות לילדיהם ללא שאיבת דם בשימוש במזרק, אלא בדיקור אצבע, בדיקה שאינה מהימנה לבדיקות קורונה.

על פי החשד, החשוד שלח דם השייך לבגירים למעבדת בית החולים כאשר על פרטי המבחנה מופיעים פרטי הילדים שנדגמו.


החקירה נפתחה לאחר קבלת תלונה ממשרד הבריאות, לפיה במעבדה של בית החולים עלה חשד כי במרכיבי הדם של חלק מבדיקות הילדים, מופיעים מרכיבים המעידים כי מדובר בדם של בגיר.

במהלך החקירה הסמויה עלה חשד, כי החשוד ששמו הופץ בקרב קבוצות הורים כמי שמבצע בדיקות ילדים ללא שאיבה ממזרק, הוזמן לדגום ילדים באזור ת"א ועשה שימוש בבדיקות שלא אושרה כבדיקה מהימנה לקורונה.

חוקרי יחידת ההונאה איתרו במעבדה עשרות מבחנות חשודות המכילות דם בגירים, מדגימות שניטלו לכאורה מילדים. על פי החשד, על כל בדיקה גבה החשוד מאות שקלים, מבלי כלל לעדכן שהבדיקה שביצע אינה תקינה וכי הממצאים המתקבלים אינם נכונים.

החשוד נעצר כאמור ונחקר בחשד לעשיית מעשה העלול להפיץ מחלה, זיוף בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה. הבוקר לשעה הובא החשוד בפני שופט לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בת"א, ומעצרו הוארך ב- 7 ימי מעצר בית. החקירה נמשכת.

בצילום: בדיקות שהועברו למעבדת בית החולים על ידי החשוד.

קרדיט: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem