כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נערכים לסגר בראשון לציון

מאות דוחות נרשמו השבוע

החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון השלימה את ההערכות לקראת הסגר שיכנס לתוקף מחר בצהריים. בחברה לביטחון מזהירים את הציבור להמנע מהתקהלויות לא במרחב הציבורי אבל גם לא בחצרות בתים והלופטים.
בעקבות החלטת הממשלה על סגר בשלושת השבועות הקרובים השלימו בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון את ההערכות המבצעית אשר כוללת תיגבור כוחות השיטור של משטרת ראשון לציון, סיוע למשטרה בפריסת מחסומי דרכים ביציאות והכניסות מהשכונות ומהעיר. במקביל יפרסו עשרות פקחים בחוף הים, בפארקים, בגנים ובשכונות ויפעלו כדי למנוע התקהלויות אסורות. על פי הנחיות משרד הבריאות חל איסור התקהלות של יותר מעשרה בני אדם, על כן קוראים בחברה לביטחון לציבור הרחב להימנע ממפגשים משפחתיים או חברתיים המונים לא בפארקים, לא בחוף הים, לא בחצרות הבתים וגם לא באירועים על גגות או לופטים, החברה לביטחון מדגישים כי לצד צוותי הפיקוח יופעלו רחפנים ומצלמות הבקרה העירוניות.
בחברה לביטחון אף יגבירו את הסיורים בשטחים פתוחים כדי למנוע מסיבות טבע אסורות.
במהלך השבוע נרשמו מאות דוחות קורונה לאזרחים ולעסקים בעיר ראשון לציון שלא נהגו לפי כללי התו הסגול או שלא חבשו מסכות במרחב הציבורי. במהלך הימים האחרונים פקדו פקחי החברה לביטחון מידי כמה שעות בכל יממה את המרכולים, רשתות השיווק והקניונים ואכפו את כללי התו הסגול במטרה למנוע את שרשראות ההדבקה בנגיף.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem