כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נקבע מותה של הרוגה נוספת בתאונה בחולון

צפו בסרטון ותמונות מזירת התאונה

בשעה האחרונה דיווחנו לכם כאן על תאונה עצמית במהלכה נהרגה אשה בת 80.

אחת הפצועות מהתאונה הובאה לבית החולים שמיר אסף הרופא .

מבית החולים נמסר:

העובדת הפיליפינית מהתאונה הקטלנית בחניון ברחוב נעמי שמר בחולון הגיעה לחדר טראומה במחלקה לרפואה דחופה שלנו לפני מספר דקות . מצבה אנוש.
הרופאים נאבקים על חייה.

לאחר מאמצים ממושכים נקבע מותה


כזכור מדוברות מד"א נמסר שבשעה האחרונה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש בקיר בתוך חניון במבנה מגורים ברחוב נעמי שמר בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 80. אישה כבת 45 שנפגעה באורח אנוש מפונת לבי"ח שמיר-אסף הרופא תוך כדי פעולות החייאה וגבר כבן 80 שנפגע באורח בינוני עם חבלות בחזה ובגפיים מפונה לבי"ח וולפסון.

החובשים של מד"א דניאל גיאת ונתן רוס שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הגענו לכניסה לחניון וראינו את הרכב שהתנגש בקיר עם פגיעות קשות בחלקו בקדמי. נהגת הרכבת הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, חילצנו אותה מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 80 חולץ מהמושב שליד הנהג ואישה כבת 40 חולצה מהמושב האחורי. הענקנו להם טיפוך רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם בינוני וקשה. במהלך הפינוי לבית החולים מצבה של הפצועה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה"

גם המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונה קטלנית שארעה לפני זמן קצר בחניון תת קרקעי ברחוב נעמי שמר בחולון כאשר על פי החשד הראשוני מדובר בתאונה עצמית.

כוחות משטרה ובהם בוחן נמצאים במקום.

קרדיט:מד"א,מיקי בוזגלו

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem