כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נקבע מותו של אחד הפצועים מהתאונה בצומת חולון

צפו בסרטון מרגע התאונה וסרטונים ותמונות נוספים מהזירה

אמש דיווחנו לכם כן על תאונה קשה בצומת חולון בה נפצעו שלושה פצועים קשה.

משטרת ישראל הוציאה עדכון לתאונה בו נמסר כי אמש (שבת)תאונת דרכים ארעה בין שני כלי רכב פרטיים בצומת חולון.

מהמקום פונו מספר פצועים ללא פרטיהם בשלב זה, בדרגות פציעה שונות לקבלת טיפול בבית החולים, לצערנו נקבע מותו של אחד הפצועים בבית החולים.

בוחני תאונות הדרכים של מחוז ת"א נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

זמן קצר לאחר התאונה הגיעו צוותי הרפואה של איחוד הצלה וביצעו פעולות החייאה והעניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה שאירעה בכביש 44 בסמוך למחלף חולון.


ליאור ארגי חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהרכבים התהפך. הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצוע אנוש שפונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע לגבר ואשה שנפצעו קשה ובינוני".

עמית סיני חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני בזירה הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב, אסף הרופא, ושיבא. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים 3 פצועים, בהם: גבר כבן 40 במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שמיר אסף-הרופא, גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לבי"ח איכילוב ואישה כבת 25 במצב בינוני עם חבלת ראש לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אנואר שרקאוי סיפר:* "הייתי ברחוב סמוך כשקיבלתי באפליקציית הכוננים של מד"א את הדיווח על הרכב ההפוך. אחד מהפצועים שכב מחוסר הכרה מתחת לחלקו האחורי של הרכב ו-2 הפצועים הנוספים היו לכודים בתוכו. בסיוע אזרחים חילצנו את הפצועים והתחלנו מיד בטיפול רפואי. הגבר שהיה לכוד מתחת לרכב פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש ו- 2 הפצועים הנוספים פונו בניידות טיפול נמרץ כשמצבם קשה ובינוני.

קרדיט אנשי הדממה בטלגראם ובפייסבוק,צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה,צילום: ליאור פז תיעוד מבצעי מד"א,

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem