כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נשות וולפסון נרתמות למען חולות הסרטן

אירוע התרמת שיער גדול יחד עם עמותת "זיכרון מנחם"

נשות וולפסון נרתמות למען חולות הסרטן

מסדרונות המרכז הרפואי וולפסון ידעו כבר כמעט הכול – מהסיפורים הכי קטנים ועד האירועים הכי גדולים. אבל אירוע שבמסגרתו עשרות רופאות, אחיות מאושפזות וסטודנטיות מגיעות יחד לתרום שיער, עוד לא קרה.

המרכז הרפואי וולפסון ובית הספר האקדמי לאחים ואחיות בוולפסון מחויבים למטופלות בכל זמן גם באלו שלאו דווקא רפואיים, וביוזמת קבוצת המנהיגות הסטודנטיאלית קיימו אירוע התרמת שיער גדול יחד עם עמותת "זיכרון מנחם". במסגרת האירוע הגיעו נשים רבות ותרמו במצטבר עשרות סנטימטר של שיער שיועברו לשימושן של חולות סרטן בכל הגילאים.

ד"ר אינגה שליו, מנהלת ביה"ס האקדמי לאחים ואחיות ע"ש א. וולפסון: "מדובר ביוזמה של סטודנטית בשם שובל נר גאון, הנמצאת בשנה ד' בתכנית האקדמית וחברה במנהיגות הסטודנטיאלית של ביה"ס. המנהיגות הסטודנטיאלית פועלת לחיזוק היזמות במערך הסיעוד ופועלת לקידום אירועים קהילתיים התנדבותיים. אירוע זה מהווה את אחד האירועים היותר מרגשים וערכיים שהובילה המנהיגות הסטודנטיאלית בביה"ס האקדמי לאחים ואחיות וולפסון במטרה לקדם ולחזק את הקשר עם הקהילה".

קרדיט תמונות: וולפסון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem