כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נתפס פורץ קופות החולים הסדרתי

צפו בתעוד המטריד

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה את "פורץ קופות החולים הסדרתי" באזור חולון בת ים והבוקר הגישה נגדו כתב אישום בחשד למעורבות בהתפרצויות באמצעות מפתח "מאסטר" מיוחד.

חוקרי מרחב איילון פתחו לפני מספר שבועות בחקירה סמויה, עם קבלת תלונות בעלות מאפיינים דומים, שעניינם חשד לסדרת התפרצויות אל קופות חולים בערים חולון ובת ים, תוך גניבת תיקים וכרטיסי אשראי וביצוע רכישות שונות בהם.

בתוך כך, חוקרי מחלק הפשעים של מרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, במסגרתה ניתחו ממצאים טכנולוגיים ופורנזיים מזירות ההתפרצות, שהובילו לזיהוי החשוד וכן חשד למעורבותו בהתפרצויות בשיטה דומה גם בערים נוספות ולפיכך כלל התיקים אוחדו לפרשיה אחת.

לציין, כי חקירת המשטרה העלתה כי הגניבות בוצעו על פי החשד בשיטה זהה, קרי- שימוש במפתח "מאסטר" שהיה ברשותו של החשוד, שאפשרו גניבה מהחדרים בקופות החולים של עשרות אלפי שקלים במזומן ומשיכת כספים נוספים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים.

עם התפתחות החקירה הסמויה ואיסוף הממצאים הנדרשים, עברה החקירה לפני כשבועיים לשלב הגלוי כאשר השוטרים עצרו את החשוד- תושב ראשון לציון בן 46. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום תל אביב.


כאמוּר, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד וכן בקשה להארכת מעצרו.

מצורף סרטון ממצלמות האבטחה וסינק של פקד אלכס הראל – מחלק פשעים איילון.
קרדיט – דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem