כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סוף למסיבות הווילות

כתבי אישום הוגשו נגד בעלי הוילות

סוף למסיבות הווילות.
זה הפך כבר לתופעה. יותר ויותר בעלי וילות רחבות ידיים מעמידים תמורת תשלום של אלפי שקלים את הוילה והחצר ולעיתים קרובות גם את הבריכה לטובת מסיבה. שבה חוגגים עשרות בליינים.
התופעה התרחבה בשנה וחצי האחרונות. בשל התמודדות עם נגיף הקורונה. רבים העתיקו את הרגלי הבילוי ממועדונים, אולמות שמחה, מסעדות ובארים למסיבות בוילות בשכונות מגורים.
השכרת מבני מגורים ובכלל זה וילות ובריכות שחיה פרטיות למטרת מסיבות בתשלום הם בגדר עבירה על החוק. לאחרונה החליטו בעיריית ראשון לציון באמצעות פקחי החברה העירונית לביטחון, רישוי עסקים, והתביעה העירונית לפעול בנחרצות כנגד התופעה. אשר גרמה לפגיעה באיכות החיים של תושבים רבים אשר מתגוררים בשכנות לאותם וילות להשכרת מסיבות.
תושבים דיווחו לא אחת, כי המסיבות מפריעות את מנוחתם, גורמות להפרעה לתנועה ולתפיסת חניות ברחובות הסמוכים למקום המסיבה וכן לאירועי אלימות.
במסגרת הפעילות רשמו הפקחים עשרות דוחות על עבירות רעש וחניה כשבמקביל ביצעו הפקחים פעילות של איסוף ראיות לכך שהמבנים שהינם בתי מגורים מושכרים בתשלום למסיבות גיוס, מסיבות רווקות, ימי הולדת, מסיבות אירוסין ועוד.
במהלך הימים האחרונים נסגרו בצוו מנהלתי של עיריית ראשון לציון שלוש וילות, בעלי הוילות הוזמנו לשימוע בעירייה והוחלט להגיש נגדם כתב אישום, שלושה בעלי וילות נוספים זומנו ובימים הקרובים צפוי להגיש נגדם כתבי אישום. במקביל פועלים פקחי החברה העירונית כנגד כמה וילות בעיר ראשון לציון.
בחברה לביטחון אומרים כי הם פועלים בנחישות כדי להפסיק את התופעה אשר פוגעת באופן ישיר באיכות חיים של תושבים רבים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem