כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"סורגות קהילה" למען עובדי מחלקת שפ"ע בחולון

קבוצת מתנדבות "סבתא סורגת" סרגו 160 כובעי צמר

"סורגות קהילה" למען עובדי מחלקת שפ"ע

קבוצת מתנדבות מהמרכזים הקהילתיים סרגו כובעי צמר לעובדי מחלקת שפ"ע כפינוק מחמם

קבוצת מתנדבות "סבתא סורגת" ממרכז קהילתי נאות שושנים וממרכז קהילתי בן גוריון (פועלים במסגרת רשת קהילה ופנאי) החליטו לעשות משהו טוב למען עובדי מחלקת שפ"ע, שיסייע להם להתחמם בימים הקרים. בסיוע רשת קהילה ופנאי ומחלקת התנדבות ומעורבות חברתית- אגף קהילה בעיריית חולון, הן סרגו 160 כובעי צמר אותם ארזו עם ברכה לבבית.

הקבוצה המכונה "סבתא סורגת" מונה כ-20 חברות הפועלות במרכז קהילתי נאות שושנים כ- 11 שנים. הן נפגשות בקביעות, מעשירות זו את זו וסורגות לעצמן ולקהילה תוך גילוי מסירות, התמדה, ורצון לעזור ולתרום למי שצריך. המתנדבות יזמו פרויקט זה, תוך השקעת מאמץ ומחשבה יצירתית, בשיתוף עם קבוצת הסורגות של מרכז קהילתי בן גוריון הן סרגו את הכובעים.

השבוע התקיים מפגש מרגש במרכז קהילתי נאות שושנים – המתנדבות סיפרו על תהליך ההכנה, מסרו את הכובעים שסרגו וביקשו להעבירם לעובדים, תוך תזכורת שגם בימים הקרים יש בקהילה מי שחושב עליהם ומוקיר את עבודתם החשובה.


במפגש השתתפו: המתנדבות, מור בריסקר רכזת הקהילה במרכז, דנית אליאסי-בוני מנהלת מחלקת התנדבות ומעורבות חברתית – אגף קהילה בעיריית חולון, גל סוליט – מנהל מחלקת רובעי העיר ואריה סיקורה – מנהל יחידת הפיקוח באגף שפ"ע.

עובדי המחלקה, שכבר צוידו על ידי העירייה בחולצות פוטר מחממות, חליפות סערה, נעלי בטיחות ממוגנות מים, חם צוואר, כובעי גרב ועוד…, התרגשו לקבל את הפינוק מחמם הלב והאוזניים והודו על פעילותן המסורה למתנדבות, אזרחיות ותיקות, שגם בימים אלו מיישמות הלכה למעשה את הערבות ההדדית בעיר.

קרדיט צילום: מור בריסקר וגל סוליט

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem