כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סיור חווייתי בבריכת החורף של חולון בשבת הקרובה, 5.2.22, בשעה 11:00

להרשמה לסיור יש להרשם בקישור

המוזאון לתולדות חולון והמחלקה לאיכות הסביבה בעיריית חולון יערכו סיור חווייתי בבריכת החורף של חולון בשבת הקרובה, 5.2.22, בשעה 11:00

עיריית חולון והמוזאון לתולדות חולון מזמינים את הציבור הרחב להכיר את אתר הטבע היפה של בריכת החורף במתחם הלוחמים (בגבול חולון ודרום תל-אביב-יפו), המהווה בית גידול קסום ועשיר בחיים.

הפעילות החווייתית לבני כל הגילים תתקיים בעלות סמלית של 20 ₪ למשתתף (מגיל 3) ביום שבת, 5.2.22, בשעה 11:00. נקודת המפגש היא בכניסה לחניון משרד הרישוי ברחוב הלוחמים  https://goo.gl/maps/9Dxu4NisXo85Xho59

במהלך הסיור יפגשו המטיילים את העבר של המקום וייחודו הגיאוגרפי; יכירו את הצמחייה ואת בעלי החיים הייחודיים לסביבה אקולוגית שנוצרת ונעלמת מדי שנה; יבינו את האתגרים בלשמר את המקום; ילמדו על מחזור המים; ילקטו צמחי מאכל; יאספו (ויחזירו) ראשנים ויהנו משמש חורפית בטבע באמצע העיר.

מספר המקומות מוגבל. יש להירשם מראש –  https://eventbuzz.co.il/uidch


במקרה של גשם, הסיור יידחה בשבוע.

* יש להביא צנצנת או כוס זכוכית עבור כל משתתף.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem