כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סיכום פעילות כוחות מד"א במהלך ליל הסילבסטר 2020

גם השנה נערכו במגן דוד אדום בכוננות גבוהה לטיפול בנפגעים במהלך ליל הסילבסטר. החובשים והפאראמדיקים של מד"א טיפלו בכאלף בני אדם במהלך ליל הסילבסטר, מתוכם: 14 בני אדם שנפגעו בתאונות דרכים, בהם צעיר כבן 17 שנפגע באורח אנוש בתאונת טרקטורון סמוך למגאר ופונה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם שם נקבע מותו, 51 בני אדם שנפצעו באירועי אלימות, בהם גבר כבן 42 שנפצע באורח בינוני בראשו בקטטה בתל אביב ו-49 בני נוער ומבוגרים, כולם במצב קל, שנפגעו מצריכת אלכוהול.

במהלך הלילה הראשון לשנה האזרחית החדשה הובהלו לבתי החולים השונים ברחבי הארץ באמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ של מד"א 7 יולדות.מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כבכל שנה נערכנו מראש ובכוחות גדולים לליל השנה האזרחית החדשה. לצערי, נאלצנו גם השנה לטפל בנפגעי תאונות דרכים ואירועי אלימות שייתכן וקשורים לצריכת האלכוהול בליל הסילבסטר, כמו גם בחוגגים שנפגעו ישירות מצריכת אלכוהול. אני מאחל לכולם שנה אזרחית טובה, בריאה ובטוחה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem