כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סקר המקלטים בבניינים המשותפים בחולון יוצא לדרך

פרוט המועד והשעות בהם רצוי שתהיו בבית

סקר המקלטים בבניינים המשותפים בחולון יוצא לדרך

עיריית חולון בשיתוף עם פיקוד העורף יסקרו בשבוע הבא את המקלטים המשותפים בבנייני המגורים בעיר, המשמשים את דייריהם בעתות חירום

כחלק מההכנה המתמדת שמבצעת העירייה לשעת חירום בימי שגרה, תקיים העירייה בשבוע הבא, בשיתוף פעולה עם מחוז דן בפיקוד העורף – סקר מקלטים משותפים, הנמצאים בבנייני מגורים ברחבי חולון.

מטרת הסקר הינה לקבל תמונת מצב אמיתית מהשטח על מצבם של המקלטים הללו ולוודא כי הם מתוחזקים באופן ראוי ונקיים וכי הם ערוכים לשימוש בעת הצורך.

הסקר יתבצע ביום שני, 7.2.22, בשעות 21:00-15:00, וישתתפו בו כ- 240 חיילים פקע"ר.


החיילים יגיעו לבניין המשותף כשהם לבושים באפוד הצהוב המזוהה של פיקוד העורף והם יפנו אל ועדי הבתים או אל הדיירים ויבקשו מהם לפתוח את המקלט לצורך בדיקתו.

המידע אודות המקלטים יירשם ויתועד לשימוש על ידי כוחות הביטחון בשעת חירום.

ראש העיר מוטי ששון: "יש חשיבות רבה להכנות לשעת חירום שנעשות בשגרה, כבר נוכחנו בכך בעבר ואני שמח שפיקוד העורף רואה בחולון שותפה מועילה להיערכות ולביצוע סקר כזה. אני קורא לכל התושבים ולוועדי הבניינים לבדוק את המקלטים ולוודא שאכן הם ערוכים כנדרש ולסייע לחיילי פקע"ר בביצוע המשימה".

למידע ולהנחיות לגבי תחזוקת מקלט והכנתו לשעת חרום>

https://www.oref.org.il/12495-17785-he/Pakar.aspx

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem