כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עבודות תשתית באחד מצירי התנועה המרכזיים בראשון לציון

שידרוג תשתיות המים, הביוב והניקוז ברחוב רוטשילד

עבודות תשתית באחד מצירי התנועה המרכזיים בראשון לציון

התנועה ברחוב רוטשילד נראית לכם עמוסה מהרגיל? הפעם יש לכך סיבה טובה – במסגרת פרויקט מורכב במיוחד חברת המים העירונית "מניב ראשון" משדרגת את תשתיות המים, הביוב והניקוז באחד מצירי התנועה המרכזיים בראשון לציון

בשבוע שעבר החלו עבודות להנחה ושדרוג קווי מים, ביוב וניקוז לרווחת התושבים ברחוב רוטשילד, הצפויות להימשך בחצי השנה הקרובה. הפרויקט מורכב במיוחד מבחינה הנדסית, בשל העובדה שהוא מבוצע בלב אזור עירוני מאוד צפוף עם תנועת רכבים משמעותית לאורך כל שעות היממה. הימשכות הפרויקט נעוצה גם בעובדה שרחוב רוטשילד הוא אחד הרחובות הוותיקים בעיר ועמוס בתשתיות שונות.
התוכנית צפויה להתבצע בארבעה שלבים כפי שמסביר מהנדס מניב, עדנאן עיסא – בשלב הראשון שצפוי לארוך כחודש העבודות תתבצענה בקטע הפרדס הראשון – בן גוריון. לצורך העבודה ייחסמו הרמטית במקטע זה הנתיבים הצמודים לאי תנועה משני הכיוונים, ותתאפשר תנועת כלי רכב בנתיבים הפנויים.
השלב השני של העבודות צפוי להתבצע בלילות ויימשך כחודשיים בצד הדרומי של צומת הרחובות רוטשילד – שפרינצק – ההסתדרות.
בשלב השלישי והרביעי של הפרויקט שיארך כארבעה חודשים העבודות תתבצענה
ברחוב שפרינצק קטע רוטשילד – הגליל.
יודגש כי בכל שלב בשעות היום הצמתים יהיו פתוחים לתנועת כלי רכב והעבודה בהם תתבצע בשעות הלילה בהתאם לאישור העירייה והמשטרה.

לדברי עיסא: "מדובר בפרויקט מורכב במיוחד שאנו מבצעים על אחד מצירי התנועה המרכזיים בראשון לציון. העבודות מורכבות מבחינה הנדסית וחלקן תתבצענה רק בשעות הלילה על מנת לצמצם ככל האפשר את הפגיעה במהלך החיים התקין של התושבים. מדובר בנפח עבודה גדול מאוד ואנו מבצעים אותה במשמרות מסביב לשעון כדי לסיים את הפרויקט במהירות וביעילות".

מנכ"לית מניב ראשון, סאלי לוי, מסרה: "זהו עוד פרויקט גדול שאנו מובילים על מנת לשדרג את תשתיות המים והביוב של תושבי העיר. מדובר בפרויקט מורכב במיוחד שעשוי להפריע לשגרת החיים בחודשים הקרובים, אולם אנו משוכנעים כי בטווח הארוך הוא ישפר את איכות חייהם של התושבים".


צילום: מניב ראשון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem