כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עדכון מיוחד ממשרד הבריאות בדבר איסוף מוצרי קינדר המיוצרים במפעל בבלגיה

עדכון זה מחליף את ההודעה הקודמת ומרחיב אותה

לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן על איסוף יזום של מספר מוצרים של קינדר בישראל.

עדכון זה מחליף את ההודעה הקודמת ומרחיב אותה, ולפיו יאספו כלל המוצרים האמורים (ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה) המיוצרים במפעל בבלגיה ושיובאו על ידי פרימיום לישראל. זאת, לאור גילוי ממצאי סלמונלה במפעל בבלגיה.

אמש(ראשון) יצאה חברת פרימיום חברה לדברי מתיקה ולמסחר בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי פררו בישראל, בהודעה על עדכון הודעתה הקודמת מיום 6.4.2022 בדבר איסוף יזום של מוצרי "Kinder Schoko-Bons:

עדכון הודעה בדבר איסוף מוצרי קינדר המיוצרים במפעל בבלגיה

פרימיום חברה לדברי מתיקה ולמסחר בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי פררו בישראל, מודיעה בזאת על עדכון הודעתה הקודמת מיום 6.4.2022 בדבר איסוף יזום של מוצרי "Kinder Schoko-Bons" (46 גר' ו-125 גר') ו-"Kinder ביצת הפתעה Maxi" (100 גר') המיוצרים במפעל בבלגיה. עדכון זה מחליף את ההודעה הקודמת ומרחיב אותה, ולפיו יאספו כלל המוצרים האמורים (ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה) המיוצרים במפעל בבלגיה ושיובאו על ידי פרימיום לישראל. זאת, לאור גילוי ממצאי סלמונלה במפעל בבלגיה.
פרימיום נמצאת בקשר עם שירות המזון הארצי במשרד הבריאות בנושא ומבצעת איסוף של המוצרים האמורים.


מי שמחזיק במוצרים כאמור מתבקש שלא לצרוך אותם ולהחזירם לנקודת המכירה. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים בטלפון 3658* או בכתובת האימייל הבאה: [email protected].
כל שאר מוצרי פררו, המיובאים ע"י פרימיום, ממגוון מותגי "Kinder" אינם מושפעים ע"י איסוף יזום זה היות והם מיוצרים במפעלים אחרים.

אנו מצרים על המקרה ומבהירים כי אנו רואים בבטיחות המזון כחשיבות עליונה ונפעל לשמירת ולחיזוק אמון ציבור הצרכנים במוצרי פררו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem