כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עד שלוש שנות מאסר לזורקי נפצים וחזיזים-צפו בתעוד

חשבתם לזרוק נפצים או חזיזים סתם בשביל הכיף דעו לכם שהעונש הקבוע בחוק הוא עד שלוש שנות מאסר.בתקופה האחרונה אנו עדים מידי ערב לזריקות נפצים או חזיזים על ידי נערים לרוב בגינות ציבוריות. לא ברור מה מניע אותם כנראה שעמום אך עושה רושם שרשויות החוק לוקחות את המיקרים בכל הרצינות. השבוע יחידת השיטור העירוני של חולון עיכבה אמש חשודים בגין הפעלת נפצים במקום ציבורי.

השבוע התקבלה קריאה במוקד העירוני בחולון בגין שימוש בנפצים בגינה ברחוב רפאל איתן בחולון.

צוות של יחידת שיטור עירוני חולון הגיע למקום ובסריקות אותרו מספר חשודים, ביניהם קטינים, כאשר ברשותם נתפסו חזיזים.

הורי הקטינים עודכנו, תוך קבלת הדרכה מפורטת אודות הסכנה הטמונה בשימוש בפריטים מסוכנים כגון אלו.

הפריטים נתפסו ומשטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה.


לפני כשבוע ארעו בגינה ברחוב וייצמן מספר ארועי חזיזים מיד יצאו לשטח 4 צוותי שיטור עירוני, שסרקו היטב את כל שטח הגינה, דבר שהביא לתפיסתם של שני צעירים וקטין, שהחזיקו במספר רב של נפצים.

משטרת ישראל שבה ומזהירה משחקים מסוכנים, כשמם כן הם, מהווים סכנה ממשית לשלום ציבור. נכללים בהם, בין היתר, זיקוקי דינור, נפצים, צעצועים הדומים לנשק אמיתי וחזיזים כאשר עיקר המשתמשים בהם, ילדים ובני נוער, אינם מודעים לסכנות הממשיות הכרוכות בכך. אנו פונים להורים ולבני הנוער להימנע מרכישת המשחקים המסוכנים הללו ומשימוש בהם וזאת לשם שמירה על שלמות גופם ובריאותם של הציבור בכלל וילדיהם בפרט.

עיריית חולון יצאה גם באזהרה אנו מזכירים כי רבים מהמשתמשים ב"משחקים" המסוכנים הם קטינים שאינם מודעים לסכנות הממשיות הכרוכות בכך. אנו מבקשים מכם לשוחח עם ילדיכם בנושא, ולוודא כי אינם משחקים בנפצים וחזיזים. שימוש לא מורשה בנפצים עלול ויכול לגרום לפיצוץ, לדליקה, לכוויות ולפגיעות קשות בגוף.

גם בעיריית ראשון לציון נלחמים בתופעה כאשר סיירי המצלמות במוקד העירוני הונחו לתת דגש לנושא ובכל חשד של הדלקת נפצים, נשלחת מיד ניידת למקום. כך נתפס לאחרונה נער שנצפה זורק נפצים לתוך בית ספר בעיר. למקום הוזמנה אמו וכן נרשם דו"ח בסך 730 ₪ על צעצועים מסוכנים.

לצד הפעילות בשטח, נעשית פעילות ענפה גם בבתי הספר. מינהל החינוך בעירייה הנחה את בתי הספר היסודיים והעל יסודיים לקיים הסברה בכל הכיתות בדבר מסוכנות השימוש בנפצים.

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר "זוהי תופעה מסוכנת מאוד אליה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה. חייבים לזכור שפיצוץ נפצים הוא בראש ובראשונה פעולה מסוכנת ביותר המעמידה את הנער או הנערה בסיכון גבוה. אנו קוראים להורים להזכיר זאת לילדיהם ולהדגיש בפניהם שעליהם להימנע מכך".

להזכירכם תושב חולון מאחד מבתי הספר בחולון נסע על פי החשד בתל אביב וזרק נפצים וחזיזים ונתפס על סמך התעוד באפליקציית טיטוק צפו:

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem