כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עובדי עיריית חולון חזרו אל משרדי העירייה על פי תקני "התו הסגול"

עובדי עיריית חולון חזרו אל משרדי העירייה על פי תקני "התו הסגול"

על פי תקני "התו הסגול":

עובדי עיריית חולון חזרו אל משרדי העירייה

עד לפתיחת קבלת הקהל המענה לציבור יתוגבר באמצעים דיגיטליים או בטלפון

מרבית עובדי עיריית חולון חזרו השבוע  לעבודה מתוך משרדי העירייה. על-פי הנחיות משרד הבריאות ו"התו הסגול", בוצעו התאמות מיוחדות בכניסה לבניין  ובמשרדים השונים. חשוב לציין, כי גם לכל אורך תקופת משבר הקורונה, כשהעירייה התנהלה בכוח אדם מצומצם בשל תקנות שעת החרום, העניקה העירייה טיפול מיטבי בכל הנושאים העירוניים הנדרשים באמצעות פניות למוקד העירוני 106, לדף הפייסבוק, לאתר העירייה, ליישומון  וכן עפ"י פניות תושבים בטלפון או בדוא"ל.

בהתאם להנחיות, מתבצעת  מדידת חום מיד בכניסה לבניין העירייה והעובדים נדרשים לחתום על הצהרת בריאות יומית דיגיטלית ולחטא את ידיהם באלכוג'ל, שנמצא בכניסה וכן בכל קומה. לעובדי החוץ מסופק ציוד הגנה כמו כפפות ומסכות.


בימים אלה נערכת העירייה לפתיחת הבניין לקבלת קהל, בין היתר על ידי מיגון עמדות קבלת הקהל באמצעות מגן פרספקס. כל מקבל קהל יקבל ציוד הגנה ויתבצע ריווח בין הממתינים.

בשלב זה קבלת הקהל עדיין לא מתאפשרת ואולם בכל נושא ניתן לקבל מענה מהיר ויעיל באמצעות – טפסים מקוונים באתר העירוני, בדוא"ל או באמצעות הטלפון בשעות המענה באגפים השונים (כפי שמתפרסמות באתר העירייה). בכל קומות הבניין וכן במעליות ייתלו בימים הקרובים שלטים עם ההנחיות המסבירות כיצד לנהוג כדי לשמור על הבריאות.

ראש העיר מוטי ששון: "עיריית חולון ממשיכה גם בתקופה מורכבת זו לתת לתושבים את השירות המיטבי תוך הקפדה על השמירה על הבריאות. העובדים הם עמוד השדרה של העירייה ואני מברך על חזרתם לעבודה כחלק מהחזרה ההדרגתית של המשק והחיים בכלל לפעילות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem