כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עוד נדבקת בקורונה מבת ים

עובדת במועדונית של הרווחה הפועלת בבת ים התגלתה הערב כחולת קורונה.

עירית בת-ים הודיעה הערב כי עובדת במועדונית של הרווחה הפועלת בעיר, התגלתה הערב כחולת קורונה.
החולה, אשר ביקרה במועדונית בפעם האחרונה ביום שני שעבר, דווחה לעיריה בשעות הבוקר כי היא חשה בתסמינים שונים, אך טרם נבדקה.
על פי הנוהל הקיים בעיר, הנהלת העיר פנתה למשרד הבריאות והפנתה את האישה לביצוע בדיקה דחופה שאורגנה על ידי העיריה, בהתאם להנחיית ראש העיר צביקה ברוט.
הערב התקבלה תשובה כי האישה אכן חולת קורונה, וכתוצאה מכך הוכנסו לבידוד כל ילדי המועדונית – מהם 13 ילדים ו-5 אנשי צוות.

הילדים, שמגיעים למועדונית בשעות אחר הצהריים, לומדים בעשרה בתי ספר שונים בבת-ים ובתל-אביב. בשלב זה לא נדרש בידוד כלשהו לתלמידי בתי הספר האחרים, אך בעיריה החלו להיערך לביצוע בדיקות מיידיות לכל ילדי המועדונית, כפי שנעשה עם ילדי בתי הספר האחרונים שנכנסו לבידוד בימים האחרונים.

במקביל הוחלט בהערכת המצב הלילית שהתקיימה הערב אצל ראש העיר צביקה ברוט, ולאחר שיחה עם הרופאה המחוזית וגורמי מקצוע נוספים, לעדכן את מנהלות בתי הספר כדי להיות עירניים לכל מצב של תסמינים בקרב תלמידים, ליתר ביטחון.
ברוט אף הורה לעדכן גם את ועדי ההורים, וההערכה היא כי מחר יושלמו כל בדיקות הילדים במועדונית. בהתאם לתוצאות הבדיקות יוחלט על המשך הצעדים, כפי שנעשה בכל מוסדות החינוך.

בעיריה מבקשים להזכיר לציבור להקפיד על חבישת מסיכות, שמירת מרחק פיזי ומניעת מגע, והקפדה על היגיינה ורחיצת ידיים במים וסבון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem