כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עוד תלמיד נדבק בקורונה

הילד שלי בסיכון תנו לו להיבחן את בחינות הבגרות בזום

וידוי כואב של אם לתלמיד בכיתה יא בקמפוס ק"ש

שמי איריס ברלינר אמא של איתמר, תלמיד כיתה יא', הנמצא בבית מחג פורים. בשל מצבו הבריאותי ובהמלצת רופאיו עליו להימנע מהגעה לבית הספר. לכל הדעות, אם חלילה ידבק ויעלה חום, הסיכוי שנמצא עצמנו מאושפזים שבועיים בבית חולים הוא דיי גדול. בכל הזמן הזה איתמר משלים את החומר הנלמד באמצעים הטכנולוגיים שבית הספר העמיד לרשותו וכמו כולם, גם הוא מתכונן לבחינות הבגרות המרגשות עלינו לבוא.
אתמול בלילה קיבלנו הודעה ממנהלת בית הספר, קמפוס ק"ש חולון, שיש תלמיד חולה קורונה נוסף בקמפוס, השלישי במספר משכבת יא'. הבוקר בשיחה עם יועצת בית הספר נודע לי שבמבחני הבגרות במדינת ישראל הכל כשר כולל העובדה שתלמידים שנכנסו לבידוד יכולים להגיע לבית הספר ולהיבחן. העיקר שמישהו ידאג להסיע אותם ליעד. הלוווווו, מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בבלאגן…..? אולי משרד החינוך,או משרד הבריאות? האם הבגרויות חשובות יותר מבריאותם של ילדנו????? אפילו האוניברסיטאות והמכללות הגדילו ראש ועושים מבחני בית או עבודות במקום מבחנים בפועל. לעזזאל, איזה אסון יקרה אם ילדנו יקבלו את ציוני המגן שלהם כציוני בגרות? משעות הבוקר המוקדמות אני מנסה להשיג גורמים במשרד החינוך, וכמובן, שאין מענה. מה אני אמורה לעשות לדעתכם? לסכן את הילד שלי ולשלוח אותו לבחינה או למרות שלמד וקרע את התחת להגיד לו… מצטערת ילד, בשנת 2020 במדינת ישראל יש פיתרונות למיסים של ראש הממשלה אבל לא לבגרות שלך?
אני מעוברת מאחד לשני ואף אחד לא עונה לי ברצינות. האם כל השמירה שלי על הילד, כמו על אתרוג, תרד באחת בגלל בחינת בגרות? איפה האחריות של המשרד על ילדים שהבריאות שלהם היא מורכבת מידי בכדי לשבת עם ילדים שעלולים לסכן אותו? מי יכול לעזור לי? אני מיואשת לגמרי.
אגב, גם בית הספר וגם מנהל החינוך בעיר, מפנים אותי למשרד החינוך.

ממשרד החינוך נמסר:משרד החינוך הציב מטרה ברורה להבטיח שכל בוגרי י"ב יוכלו לסיים את לימודיהם עם תעודת בגרות. כדי להבטיח זאת, גובשה במשרד החינוך תכנית פעולה שכוללת מועדי בגרות נוספים לתלמידים חולים או בבידוד. הבחינות תתקיימנה בכפוף להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על עטית מסכה, שמירת מרחק של 2 מטרים והגבלת נבחנים בכתה. מנהלי בתי הספר מודעים להנחיות ובאפשרותם לתת מענה לבעיות ספציפיות ונקודתיות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem