כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עופרה בן טוב הלכה לעולמה

חודש לפני יום הולדתה השבעים הלכה לעולמה אשת החסד עופרה בן טוב

עופרה בן טוב הלכה לעולמה(ראשון)והובאה למנוחת עולם.

חודש לפני יום הולדתה ה70 הלכה עופרה לעולמה שהיא משאירה מאחוריה שלושה ילדים.ארבעה נכדים ושתי נינות.

הילה חברת המשפחה ספדה לה:עפרה הייתה אמא של כולנו .זה היה הבית החם השני שלנו. בית שתמיד היה פתוח, שתמיד עלו ממנו קולות צחוק, מוסיקה שמחה וריחות של אפייה או בישול איטי בתנור (הטיפ שעפרה לימדה אותי ).
עפרה הייתה לוקחת חלק בשיחות שלנו.. ידעה לאן אנחנו יוצאות , עם מי .. מתי נפרדנו ועם מי התחברנו. זה היה בית בלי סודות . בית של שיח פתוח , אך עם גבולות ברורים. עם קוים .
ידענו שלא כדאי לעצבן את עפרה.. לא כדאי לאכזב אותה (אמא שנייה כבר אמרתי ..) כי זה היה מוביל לשיח חופר שבכלל התחרטת על המעשה.
עפרה ידעה להתווכח , אולי אפילו קצת אהבה את זה.. התווכחה בלהט על ענייני פוליטיקה ועל ענייני ריאלטי .. ותמיד ידעה לתת מילה טובה ולפרגן .
ליוותה אותנו מהגן של פנינה.. ביסודי, בתיכון.. בחופש הגדול כשהיינו באות לישון אצל יפעת.. בחתונות ובלידות.

אני אזכור תמיד אישה יפה , דעתנית וטובת לב. בשלנית מספר אחת, שגם בשעתה הקשה דאגה לאחרים וממיטת חוליה המשיכה לעשות חסד ורחמים.
עפרה אהובה ויקרה, אמא שנייה וחברה טובה.. תהייה מנוחתך עדן 

חברתה חווה בן משה ספדה לה:עופרה תמיד דאגה לתרום ולתת למשפחות למרות
מצבה הבריאותי .לא היה פוסט שהוצאתי ולא דאגה לתרום
לא היה פוסט שהוצאתי ולא דאגה לתרום אחרי שניה בדיוק היתה מתקשרת ותורמת
נתנה מכל ליבה ותמיד בירכה .עפרה יקרה נוחי על משכבך אהובה.


יהי זכרך ברוך.

ביתה יפעת אומרת למערכת אמא אישה תמיד עשתה מיצוות ותמיד תרמה מיש מאין תמיד שהייתה מבשלת ביום שישי הייתה משאירה עוד לאחרים כל פוסט בפייסבוק הייתה תמיד נותנת ועוזרת תמיד הייתה פותחת את ידה למען האחר ,מלאת נתינה תמיד הייתה מתפללת למען אחרים גם כאלו שלא הכירה.זיכרון שזכור לי מאימא במיוחד הוא שטיילנו בשוק הכרמל וישבנו אכלנו במסעדה ואמא שהבחינה בהומלסית הזמינה אותה לאכול ולאחר ששבעה והביעה את תודתה קמנו לשלם ואז המלצרית אמרה ישב בן אדם פה מאחורה וראה את מה שאמא שלך עשתה הוא שילם עליכם ,פשוט היה ממש מדהים אני זוכרת את ההודעה האחרונה שהיא שלחה לי.

ההספד שאמרתי לה בלוויה משקף במעט את מה שחשתי כלפי אמא:

אמא שלי
חייאתי , חייאת אלבי
מי יתקשר אליי עכשיו ויגיד לי ״ לכי לאטליז תקחי מה שאת רוצה , תבשלי לילדים ״
מי יתקשר אליי לשאול איך הסתדרתי , מה עשיתי ?
מי יסתכל עליי אמא , במבט של אמא . אין עוד מבט של אמא . מבט של אמא יש רק לאמא . מי עכשיו ישב במטבח שלך וייתן לי הוראות איך לבשל ? מאיפה להוציא קערה , איזה גודל לגלגל את הקציצות , כל פעם מחדש כאילו שאני לא יודעת . ואני אגיד לך טוב אמא .. אני כבר יודעת . מי יחכה לעומר כשהוא חוזר מיציאה ? מי יגיד לי שאני מפנקת את נועם ובסוף אם אני כועסת עליו יגיד לי שאני צריכה להבין אותו ? מי ישים לעידו שירים במחשב ותוך כדי ילקק לו את הגלידה ? למי אני אשים באוטו שירים ואקנה לה הפוך חלש בלי קצף ושיהיה רותחחחח ! מי יכריח אותי לשתות מים ? מי יגיד לי שאני דבק ושלא חתכו לי את חבל הטבור ?
אמא , גם עוד שעות של הספד לא יצליחו להמחיש מי היית לי ? זו שויתרה על עצמה בשבילי , תמיד !

  • זו שלא יצאה לחופשה אם לא הנכדים לא הצטרפו אליה . כמה אהבת שהם באים אליך באמצע הלילה לישון אצלך וכמה הם אהבו , כי הרי אצל סבתא בשעה אחת בלילה רק נפתח המטבח ואפשר לעשות מה שרוצים ושמים מזרן בסלון והכי כיף בעולם . אז נכון שאין להם את זה יותר , אבל ללא ספק היה להם את הטובה ביותר . ולי .. לי אין מילים להודות בכלל על הזכות להיות לך לילדה . את הכתר של חיי , את מושא להערצתי , את מייצגת את כל הטוב שיש . אמא , סליחה שלא יכולנו להיות לך בימייך האחרונים , שנלחמת לבדך , זה כנראה ילך איתי עד סוף ימיי ובלילותיי. השם לקח אותך ממני בעדינות , קצת לקח , קצת החזיר , רגע היית לי כתמיד ורגע נעלמת לי ובסוף הלכת . אמא אני אוהבת אותך אהבת עולם , אהבה שתמשיך איתך גם לעולם הבא .
  • אני אוהבת אותך אמא .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem