כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עושים לכם סדר בהדבקות הקורונה

היכן ארעו כל הדבקות הקורונה במוסדות החינוך בחולון?

בעיקבות ההדבקות הרבות של נגיף הקורונה במערכת החינוך בחולון אתמול (שישי) הודיע ראש עיריית חולון מוטי ששון

כי התלמידים הלומדים בכיתות ה-י לא יחזרו לבתי הספר וזאת כפי שפרסמנו כאן לראשונה בgoitem

כעת לאחר כל הפרסומים שפרסמנו כאן לראשונה אנו עושים סדר באילו בתי ספר בחולון ארעו הדבקות כתוצאה מנגיף הקורונה.

בית ספר קציר

בית ספר נבון


בית ספר דביר

בית ספר שנקר

תיכון איילון

תיכון קיריית שרת

כמו כן בשבט הצופים ארנון נמצא חניך שנדבק בקורונה וסייעת בגן רקפת וכן בגן חופית.

עוד הדבקות שפרסמנו כאן במערכת השבוע הוא על עובד רשת קהילה ופנאי מהמרכז הקהילתי מקהלות בתל גיבורים,וראש המחלקה התורנית בחולון.

בעיקבות המקרים האלו יצא מוטי ששון בהודעה שאנו מביאים אותה אליכם שוב:

תושבות ותושבים יקרים,
לאור התגברות התחלואה במוסדות החינוך בחולון, החלטתי לפני זמן קצר לקבל את המלצת מנהל החינוך העירוני – והחל מיום ראשון תלמידי כיתות ה-י בחולון יחדלו מלהגיע לבתי הספר ויעברו ללמידה מרחוק. החינוך המיוחד ימשיך ללמוד כרגיל.

ההחלטה הזו התקבלה לאחר ישיבה מיוחדת שקיימנו בעירייה עם הגורמים הרלוונטיים לאור העובדה שמאות תלמידים וצוותי חינוך ממגוון מוסדות חינוך בעיר נמצאים בבידוד עקב החשיפה לחולים מאומתי קורונה. מתוך הבנה למצוקת ההורים, חשוב היה לנו להמשיך לקיים מסגרות חינוכיות לתלמידי כיתות א-ד וכן גני הילדים. אנו ננצל את היעדרם של של תלמידי ה-י על מנת לאפשר לתלמידי הכיתות הנמוכות ללמוד בכיתות מרווחות יותר מאשר במצב הקיים.

מאחר שתלמידי הכיתות הגבוהות יותר נמצאים גם כך על סף החופש הגדול, ועל רקע התחלואה, זוהי החלטה מתבקשת, שהתקבלה כמובן בתיאום עם משרד החינוך.

החלטה זו גם תפחית באופן משמעותי את האפשרות של הדבקה בקרב תלמידי י"א ו'י"ב שניגשים בימים אלה לבחינות הבגרות. חשוב כי נאפשר להם לסיים את שנת הלימודים הלא פשוטה הזו כמו שצריך.

ואנו, התושבים, חייבים כעת משמעת עצמית כפולה ומכופלת. עטו מסיכות, שמרו מרחק והקפידו על היגיינה – זו אינה המלצה, אלא חובה מצילת חיים!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem