כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו-עידית שמש גור רק רוצה לרקוד

גם בקורונה עידית מעבירה שעורי ריקוד הפעם דרך הפייסבוק

החלום של עידית שמש גור מגיל 12 היה להרקיד אנשים ובשנתיים האחרונות זה מה שהיא עושה והיא ההוכחה שחלומות מתגשמים .

בתקופת הקורונה החלה לעשות שידוריים חיים בפייסבוק בהם היא מלמדת את קבוצת הרוקדים שלה את הריקודים ורואה בשידור חי את התגובות

עידית בת 43 נשואה +3, רוקדת ריקודי עם מגיל 12העיסוק שלה ביום הוא טכנאית רנטגן בבית חולים ובערבים מרקידה את תושבי חולון.היא החלה לרקוד בגיל 12 במהלך הפסקה פעילה בבית הספר חנקין היכן שכיוןנמצא קמפוס חנקין מאז החיידק תפס אותה והחלה לרקוד במהלך חוגים מסודרים ומאז הפכה זאת לתחביב מרכזי בחייה.

לפני כשנתיים החליטה להפוך את התחביב גם למקצוע והחלה ללמוד באוניברסיטת תל אביב הכשרת מרקידים ולאחר מכן פתחה חוג במסגרת רשת קהילה ופנאי כאשר החלה בבית הספר רביבים וכיום היא מדריכה בנאות שושנים פעמיים בשבוע ועוד פעמיים ברחובות ומזכרת בתיה,כיום יש כ50 תלמידים בחוג שהולך וגדל וצובר לו קבוצת מעריצים.

מי רוצה להנות ולרקוד עם עידית מוזמן להיכנס חדף הפייסבוק שלה עידית שמש גור הלייבים של עידית השבוע היום יום שני ב20:00 ויום חמישי, חג פסח ב12:00


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem